یار مرا   غار مرا   عشق  جگر  خوار  مرا                   یار تویی غار تویی  خواجه نگهدار مرا
نوح تویی  روح تویی  فاتح و مفتوح تویی                  سینه مشروح  تویی  بر درِ اسرار  مرا
نور تویی  سور تویی  دولت منصور تویی                  مرغ کُه طور تویی خسته به منقار مرا
قطره تویی بحر تویی لطف تویی قهر تویی                قند تویی  زهر تویی   بیش میازار مرا
حجره  خورشید  تویی  خانه ناهید تویی                  روضه امید  تویی   راه  ده  ای یار  مرا
روز تویی  روزه تویی  حاصل دریوزه تویی                  آب تویی کوزه تویی آب ده این بار مرا
دانه تویی دام تویی باده تویی جام تویی                  پخته تویی خام تویی خام بمگذار مرا
این تن اگر  کم تندی ٬ راه  دلم  کم زندی                  راه شدی تا نبدی این همه گفتار مرا

                                                                                                        «مولانا»

من الان هییییییییییییییچیییییییییییییییی نمی تونم بگم چون هفت هشت هزار خط نوشته بودم و همشو خورد....................................... شایدم بشه گفت شما شانس آوردید.....

امروز استقبال شدید اللَحنی از وبلاگم شد و باعث شد من مقادیر متنابهی مرام پیچ بشم.... جا داره این جا از همه شما عزیزان و دوستان تقدیر و تشکر کنم. بگم که من متعلق به همه شما هستم و کوچیک تر از اونیم که بخوام پیامی داشته باشم٬ چه برسه به خودش.
و اما ایستراتژیک امروز٬ همون طور که نسبتا در جریان هستین٬ خداحافظی مهرانه٬ چیزی که هیچ آدم عاقلی نمی تونه باور کنه. و من از همین جا باید بگم که ای اینترنت٬ خاچ بر سرت کنن٬ ببین چه بلایی سر بچه مردم در آوردی که مجبورش کردی که اصلا خداحافظ و حتی یه لحظه هم صبر نه.
ایستراتژیک بعدی اون فاتبال بود که من بازی کرد و خیلی هم خوب بود و چقدر دویدیم و چه قدر برای سلامتی خوب بود و گل زدیم. و من باید بگم که ای جوان! تو چقدر با خودت اینترنت می کنی؟! تو برو ورزش کن که هم سلامت باشی هم اینکه یهو خداحافظی نکنی!!!!!!!!
دیگه من حرفی ندارم چون صبح دانشگاه دارم٬ شما هم حرف نزنید تا من بیام.

عیدتون مبارک!

هر لحظه  به شکلی بت عیار  بر آمد٬  دل برد و نهان  شد
                                                   هر دم به لباس دگر آن یار بر آمد ٬ گه پیر و جوان شد
گه نوح شد و کرد جهان را به دعا غرق٬ خود رفت به کشتی
                                                   گه گشت خلیل و به دل نار بر آمد٬ آتش گل از آن شد
شد  یوسف  و  از مصر  فرستاد  قمیصی٬  روشنگر عالم
                                                   از  دیده  یعقوب  چو  انوار  بر آمد ٬   نادیده  عیان شد
حقا  که  هم او  بود  که اندر  یدِ بیضاء  می کرد  شبانی
                                                   در چوب شد و در صفتِ مار بر آمد٬ زان سحر کنان شد
می گشت  دمی چند  بر این روی زمین او٬  از  بهرِ تفرج
                                                   عیسی شد  و  بر گنبد دوار  بر آمد٬  تسبیح کنان شد
فی الجمله هم او بود که می آمد و می رفت هر قرن که دیدی
                                                   تا عاقبت  آن شکل عرب وار  بر آمد ٬  دارای جهان شد
منسوخ  چه باشد  نه تناسخ  که حقیقت٬  آن  دلبر  زیبا
                                                    شمشیر  شد  و  از کف کرار  بر آمد ٬  قتال جهان شد
حقا که هم او بود که می گفت انا الحق٬ در صورت بوالحق
                                                     منصور نبود آن که بر آن دار بر آمد٬ نادان به گمان شد
رومی  سخن کفر  نگفته است  و  نگوید٬  منکر نشویدش
                                                      کافر بُود  آن کس که به انکار در آمد٬  از دوزخیان شد

The person who removes a mountain begins by carrying away small stones.

 

من تو را خواهم برد

به سرِ رودِ خروشانِ حیات

آبِ این رود به سر چشمه نمی گردد باز
پس بیا غفلت نکنیم از آغاز

بازگشت گودزیلا!!!!!!!!!!

سلام سلام. از آی تولد یو٬ آی ام بک وزیتی سر جای اصلیم.
باز هم خوش اومدید به اینجا. اینجا هر کی هر چی می خواد بگه آزاده...... به همه اینجا فقط خوش می گذره....... هر کی از هر چی حوصلش سر رفته قراره اینجا سر جاش بیاد...... نظرات و پیشنهادات شما چه از طریق کامنت چه از طریق پی ام که گوشه سایت قرار داره٬ با جون و دل پذیرفته می شه.......
حالا من مفصلا خدمت می رسم باز.
چیزایی که تو وبلاگ موقتمم نوشته بودم دوباره اینجا کپیشون کردم٬ نکنه که این گوهر های گران بها فراموش بشن.