تو یکی از شهرامون دیدن که بعد از چهارشنبه سوری اکثرا سر و دست و پا شون شکسته !!!!!! علتشو که بررسی کردن دیدن که اینا آتیش رو برای اینکه باد خاموشش نکنه٬ گوشه دیوار روشن کرده بودن و از روش میپریدن!!!!!!!!!!!!!!

یه جوک جدید!!!


این هفته همه عالم و آدم تعطیل شدن!!!!!!!! حالا این وسط من از ۸ صبح کارگاه موتور جت داشتم بعدشم کلاس مقاومت مصالح اشکال نداره... نکته قابل توجه اینجاست که استاد مقاومتمون ازمون در عین نا باوری Quiz گرفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!! درسشو داد٬ اومد مثال حل کنه... کتابشو یه کم ورق زد٬ یهو گفت ااااااااا این مثاله خیلی خوبه... ورقه در بیارین Quiz بگیرم ازتون!!!!!!!!! دیگه هر چی غر زدیم فایده نداشت!!!!! البته خودش دو سه تا فرمولی که خونده بودیم رو پای تخته نوشت........ مهران که فکر می کنم هیچی ننوشت!! ولی من چون استاتیک یادم بود٬ یه کارایی کردم... 

یه نکته جالب امروز هم این بود که بعد از ۴ یا ۵ سال با توپ پلاستیکی گل کوچیک بازی کردم تو دانشکده... آخرین بار تو دبیرستان گل کوچیک بازی کرده بودم... خلاصه حالشو بردیم....  و نکته از اون جالب ترش حضور چشم گیر دو سه تا از خر خونای دانشگاهمون بود که چه گل کوچیک بازایی بودن!!!!!!


One was searching in the dictionary for the word 'Dictionary'. He Found

This meaning:-

(Dictionary is the thing you are holding now, Stupid).

 

Wondering what the definition of stupid was, he searched for the word

Stupid, he found:-

(Is that you again?)



امـروز مَــها٬ خویش ز بیـگانه نـدانیم                   مسـتیم بـدان حَد  که ره خانه ندانیم
در عشق ِ تو از عاقلهْ عـقل برستیم                   جــز حــالت شـوریدهْ دیــوانـه نـدانـیم
در باغ بجز عـکس رخ دوست نبینیم                   وز شاخ بـجز حــالت مسـتانه نـدانیـم
گفتند در این دام یکی دانه نهانست                   در دام چــنانیـم کـه مـا دانــه نـدانیـم

 


دگــر بـاره بـشــوریــدم بــدان سـانـم بـجــان تـــو           که هـر بنـدی  که بـر بنـدی  بـدرانم به جان تو
مـن آن دیـوانه بنـدم  کـه دیـوان را هـمــی بنـــدم          زبـان مـرغ مـی دانــم٬ سـلیمـانم٬  به جان تو
نـخـواهـم عـمــر فـانـی را٬  تـویـی عمر عـزیز مـن          نخواهم جان پر غم را٬ تویی جانم   به جان تو
چـو تو پنهان شوی از من  همه تـاریـکی و کـفـرم          چـو تو پیـدا شوی بر من مسلمانـم به جان تو
گـر  آبــی خـوردم از کـوزه  خـیـال تــو در آن دیــدم          و گـر یک دم زدم بی تو٬ پشیـمانم  به جان تو
اگــر بـی تـو بـر افــلاکـم  چـو ابــر تیــره غـمنــاکـم          و گـر بـی تـو بـه گـلزارم  به زنـدانم  به جان تو
سخن با عشق می گویم که او شیر و من آهـویم     
     چه آهـویم که شـیـران را  نگـهبانـم بـه جان تو
تـو عـیـد جـان قــربـانـی و پیـشت عاشقان قـربان          بکُـش در مطبـخ خویشم که قربانم به جان تو

به غـیر عشـق هـر صـورت کـه آن سر بر زند از دل          ز صحن دل همین ساعت برون رانم به جان تو


امروز چه روزست که خورشید دو تاست                   امـروز ز روز هـا  بــرون اسـت و جــداسـت
از چرخ به خاکیـان نثار است و صـداست                   کای دلشدگان مژده که این روز شماست




           یا حسین



      دل در بـرِ من زنـده برای غــم تـوســت               بیـگانه خـلـق و آشــنـای غــم توست
      لطفیست که می کند غمت با دل من               ور نه دل تنگ من نه جای غم توست