یه ضرب المثل مهم میگه :

یه سوسکِ خوب٬ یه سوسکِ مُرده ست.....

                                                               ف. ب. چند ساله از تهران

رانندگی خانما



امشب وایساده بودم که یه دختره داشت رد میشد و با کسی که باهاش بود داشت حرف میزد...... گفت از وقتی که میرم رانندگی ۲ کیلو کم کردم.................

و در اینجا بود که تعریف دقیقی از رانندگی خانما...

-------------------------------------------------------------

Rate افزایش اعضای Orkut به صورت سهمی در حال افزایشه!!!!!!!!!! دمِ سرورهاش گرم.... چه میکنن......




زندگی را فرصتی آنقدر نیست که در آیینه به قِدمت خویش بنگرد یا از لبخند و اشک یکی را سنجیده گزین کند...

واقعا جاتون خالی!!


آخ نمی دونین چقدر دیروز همتون جاتون خالی بود (یا جاتون همتون خالی بود... یا جاتون خالیتون همتون بود... یا خالیتون جالیتون حالیتون بود... الی آخر) !!! نمی دونین چقدر ایران که بُرد برای ماها تو ورزشگاه هیجان انگیز بود!!!!
من دیروز بعد از آزمایشگاه مقاومت مصالح٬ یه راست رفتم شهر جینان برای تماشای بازی ایران... چه خبر بود!!!! ... شلوغ بود تا دلتون بخواد... این تماشاگر کره ای ها هم که نمی شد زبونشونو فهمید.... ولی خلاصه جای همتونو اونجا خالی کردم...
ولی چین هم دوره ها!!!! اونم پیاده!!!!!!!!!



از خانه بیرون می زنم اما کجا امشب
شاید تو می خواهی مرا در کوچه ها امشب

پشتِ ستون سایه ها روی درخت شب
می جویم اما نیستی در هیچ جا امشب

می دانم آری نیستی اما نمی دانم
بیهوده می گردم به دنبالت چرا امشب

هر شب تو را بی جست و جو می یافتم اما
نگذاشت بی خوابی بدست آرم تو را امشب

هر شب صدای پای تو می آمد از هر چیز
حتی ز برگی هم نمی آید صدا امشب

ها... سایه ای دیدم! شبیه ات نیست اما٬ حیف
ای کاش می دیدم به چشمانم خطا امشب

امشب ز پشت ابرها بیرون نیامد ماه!
بشکن قُرُق را ماه من! بیرون بیا امشب

گشتم تمام کوچه ها را یک نفس هم نیست
شاید که بخشیدند دنیا را به ما امشب

طاقت نمی آرم تو که می دانی از دیشب
باید چه رنجی برده باشم بی تو تا امشب

ای ماجرای شعر و شب های جنون من
آخر چگونه سر کنم بی ماجرا امشب


آخه اینم شد رسم وبلاگ داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟