سلام سلام.
من جا دارم که قبل از هر چیز از صبر و حوصله بسیار شما به خاطر وضع نا بسامان آپدیت اینجا تشکر کنم و اعلام کنم که شما وبلاگ سر زن های غیور باعث دلگرمی ما هستید...
من راستش یادم رفت یا به عبارتی اصلا وقت نکردم که خداحافظی کنم که میرم مسافرت...
و همونطور که میدونین ما مرفه بی درد-نه ها (یعنی کسانی که مرفه بی درد نیستن که همانا افراد بی کارت پایان خدمت می باشند) برای یک سفر خارج کشور هر چند کوتاه احتیاج به توان بسیار بالا برای دوندگی قبل و بعد مسافرت داریم تا بتونیم از پس اداره نظام وظیفه نازنین و اداره گذرنامه عزیز بر بیایم....
خلاصه اینطوری همینطوری...
انشالله درست تر در خدمتتون خواهم بود...

راستی شعبانتون مبارک






It's easier to go down a hill than up, but the view is much better at the top.




It's easier to go down a hill than up, but the view is much better at the top.




والا من خیلی واسم جالبه کسی که اینو ساخته بشناسمش:))))) کله یه نفر تا چه حد میتونه خراب باشه:)))))



یه روز عدد ثابت C با تابع e^x داشتن توی خیابون قدم میزدن که میرسن به یه دستگاه مشتق گیری!!! ...
تابع پیله میکنه به عدد ثابت که یالا برو تو دستگاه.... هر چی عدد ثابت التماس می کنه که بابا بی خیال!!... اگه من برم اون تو صفر می شم٬ تابع دست بردار نمی شه!!!!!
خلاصه!!!!!!!! عدد ثابت میره تو دستگاه و از اون طرف صفر میاد بیرون.... تابع هم همونطور که عدد ثابت رو مسخره می کرده٬ میره تو دستگاه که از اون طرف صحیح سالم بیاد بیرون....
وقتی تابع میاد بیرون٬ عدد ثابت می بینه که اونم صفر شده!!! ازش می پرسه تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
تابع میگه: نامرد از من بر حسب Y مشتق گرفت!!!!!!!!



به علت اینکه شما در زمینه جمله سازی یکی از یکی با استعداد تر نشون دادین٬ منم اصلا نمیگم که اونا جملش چی میشد!!!!

فقط یه چیز توپ........ پلیسه از من شماره گواهینامه م رو خواست (که همراهم نبود) بهش گفتم... همین طور نوشت... ۷۹... ۲۲... ۴۲...۰۲.... بعد یهو که دیدم غش غش خندیدم گفتم این شماره دانشجوییمه :))))) پلیسه نمیدونست چی کار کنه... موهاشو بکنه... بخنده... موهاشو بکنه :))) فقط همکار عزیزشو صدا کرد بهش گفت.... منم همینطور هرهر وسط اتوبان میخندیدم....




با این حروف جمله بسازید... یعنی در واقع جمله ای بسازین که کلماتش با این حروف شروع بشن.... حتی شما دوست عزیز:

با یکی از این ترکیب حروف:

- د ک ک ز آ ک ا ع ز

- ب ی د غ ب ج ش ن               ت ی د و ب آ ن
  ت د ه ج ی ز ه                       د ه ک ع آ ن