مرا می بینی و در دم زیادت میکنی در دم                     تو را  میبینم و میلم زیادت می شود هر دم

بسامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری                به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم

نه راه است این که بگذاری مرا بر خاک و بگریزی              گذاری آر  و  بازم پرس  تا  خاک رهت گردم

ندارم دستت از دامن به جز در خاک وان دم هم               که بر خاکم  وان گردی  بگیرد  دامنت گردم

فرو رفت از غم عشقت دمم دم میدهی تا کی                دمار از من  برآوردی  نمی گویی  بر آوردم

شبی دل را به تاریکی ز زلفت باز می جستم                رخت می دیدم و جامی هلالی باز می خوردم

 

مراقب افکارت باش تبدیل به گفتار خواهند شد.

مراقب گفتارت باش تبدیل به رفتار خواهند شد.

 

وه که جدا نمی شود نقش تو از خیال من

 

آمده ام که سـر نهـم عشق تو را به سر برم               ور تو بگوییم که نی، نی شکنم  شکر برم

آمده ام چو عقل و جان از همه دیده ها نهان              تا سوی جـان و دیدگـان  مشعـله  نظر برم

آمده ام  که ره زنـم  بـر  سر گنـج  شــه زنـم               آمـــده ام که  زر بــرم ُ  زر نبـرم  خـبــر برم

گـر شکنـد  دل مـرا جـان بـدهــم به دلشکـن               گــر ز سـرم کـلـه برد  من ز میـان  کمر برم

اوست نشسته در نظرُ من به کجا نظر کنم؟!               اوست گرفته شهر دل من به کجا سفر کنم

آنکـه ز  زخم تیر او  کـــوه  شکــاف می خورد               پـیــش گشــاد  تـیـر او  وای اگــر سپـــر برم

در هوس خیال او  هـمــچو خـیــال گشته ام                وز  سر  رشـک  نـام او  نـام  رخ  قـمــر برم

 

تیز دَوم٬ تیز دَوم تـــا به سواران برســــم                   نیست شوم٬ نیست شوم تا برِ جانان برسم

 

به طرز غیر قابل مترقبه ای بلاگ اسکای عوض شد.... یعنی میشه گفت به تمام معنا تغییرات از خودش در وکرد!!!!!!! چون من نفص شب دیشب آپدیت کردم به راحتی و همه چی مثل قدیم بود!!!

یهو امروز نه تنها همه چی عوض شده بود٬ بَتنها سیشتمش هم بکلی فرق کرده.... درسته که با اینکه خیلی خوب بود٬ خیلی بهتر هم شده!!! ولی هیچی از قدیم نذاشته!!!

تمپلیت رو هم که عوض کرده... ما رو هم از کار کاسبی انداخت!!!! مجبور شدم علی الحساب یه تغییر جُزمی بهش بدم تا بعدا ببینم چی کارش باید کرد!!!!

در هر حال خوش اومدین... ببخشین اینجا بهم ریخته ست!!! اگه نظری پیشنهادی چیزی هم دارین٬ در خدمت هستیم.


من میگم اگه اینا رو جو بگیره اشتباهی هلال ماه رمضون رو به جای هلال ماه شوال ببینن چی؟؟؟ !!!!!!!!!!!


عالم همه اوست٬ آن که بیناست کجاست؟!