چه دانستم که این سودا مرا زین سان کند مجنون
                                                  دلم را دوزخی سازد  دو چشمم را  کند جیحون
چه  دانستم  که   گردابی   مرا   ناگاه    برباید
                                                  چو    کشتیم   بر اندازد    میان  قُلزُم   پر  خون
زند موجی بر آن کشتی که تخته تخته بشکافد
                                                  که  هر  تخته   فرو ریزد   ز  گردشهای   گوناگون
نهنگی  هم بر  آرد  سر ٬ خورد  آن  آب  دریا را
                                                  چنان دریای بی پایان شود  بی آب چون هامون
چو این تبدیل ها آمد ٬ نه هامون ماند و نه دریا
                                                 چه دانم من دگر چون شد که چون غرق است در بیچون
چه دانم های بسیار است لیکن من نمی دانم
                                                  که خوردم  از  دهان بندی  در آن دریا  کفی  افیون

نظرات 6 + ارسال نظر
گلی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ http://snowyman.com

به شمام سلااام...عید شما مبارک...:)

عید شما هم خیلی خیلی مبارک

علیرضا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ

یا علی آقا جون

طلبه ای از نسل سوم یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.talabeh3.persianblog.com/

سلام ... یکی بود یکی هست یکی خواهد بود ... جاری باشید یاعلی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ق.ظ

جناب مستطاب
مستدام باشید.

پرواز سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ

اون من بودم ، اسم فراموش شد.:D:D:D:D:D

ساغری یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.saghariii.com

شعر از کی بود ؟

مولانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد