آن کس که تو را شناخت جان را چه کند                     فرزند و عیال و خانمان را چه کند
دیــوانـه کنـی هـر دو جـهانـش بـــدهـی                      دیوانه تو  هر دو جهان را چه کند




بلاگ اسکای هم که معلوم نیست بالاخره مجازه یا نخ!!!!




 
  If you look at zero you see nothing; but look through it and you will see the world



منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت. هر نفسی که فرو میرود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات. پس بر هر نفسی دو نعمت موجود است و بر هر نعمت شکری واجب.



بلاگ اسکای طبق عادتش تو پیک کاری من خراب شد و الان دوباره درست شده و من خوشحالم که بازم شما ها هستید



ای زنـدگـی  تـن و  تـوانـــم هـمــه تـو                  جانـی و دلـی  ای دل و جـانـم همه تو
تو هستی من شدی از آنی همه من                  من نیست شدم در تو  از آنم همه تو


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلی کار داریم... خدا خودش به داد دانشگاه میرسه!



دلتنگم و دیدار تو درمان من است                    بـی رنگ رُخـت زمـانه زندان من است

در هیچ دلی مبـاد و بـر هیـچ تنی                     آن چز غم هجران تو بر جان من است


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


به طرف میگن شما چه نونی می خورین؟؟؟
میگه: والا صبح تافتون می خوریم...... ساعت ۱۱ یه نون سبک می خوریم..... نهار آبگوشت با لواش می خوریم..... عصر باگت با پنیر می خوریم..... شب هم اگه گیر بیاد از این نون بزرگا می خوریم....
میگن: خوب پس چرا بربری نمی خوریم!!!!!!!! مگه شما زیاد بربری نمی خورین؟؟؟؟؟؟؟
میگه: دِهه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس اینا رو با چی می خوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



امروز چقدر خوب بود که ساعتها رو یک ساعت کشیدن عقب......

ببینم کسی آشنا نداره هر شب همین کارو بکنن؟؟؟ کلی فرق می کنه آدم به کارارش میرسه