ای زنـدگـی  تـن و  تـوانـــم هـمــه تـو                  جانـی و دلـی  ای دل و جـانـم همه تو
تو هستی من شدی از آنی همه من                  من نیست شدم در تو  از آنم همه تو


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلی کار داریم... خدا خودش به داد دانشگاه میرسه!
نظرات 4 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:07 ب.ظ http://dailynotes.blogsky.com

دانشگاه شما داد هم میکشه؟ یا خدا به داد دانشگاهیا میرسه؟

آسمان سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:07 ب.ظ

وای من اصلاً دلم نمیخواد برم دانشگاه:(((هنوز خسته‌م.اگه خدا خودش به داد دانشگاه برسه که من واقعاً ازش ممنون میشم.

شیوا سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:43 ب.ظ

اینجاست که معلوم میشه علم بهتر است یا ثروت :) خسته نباشی :)

ندا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:14 ق.ظ http://28111360.persianblog.com

معلومه که خدا به داد همه کس و همه چی می رسه:)
موفق باشی... شعرم که حرف نداشت واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد