من از کی باک دارم؟! خاصه که یار با من                   از سوزنی چه ترسم؟!‌ وان ذوالفقار با من
کی خشک لب بمانم؟! کان جو مراست جویان          کی غم خورد دل من؟! وان غمگسار با من
تلخی چرا کشم من؟! من غرق قند و حلوا                در من کجا رسد دی؟!  وان نوبهار  با من
از تب چرا خروشم؟! عیسی طبیب هوشم                وز سگ چرا  هراسم؟  میر شکار  با من
در بزم چون نیایم؟ سـاقیم  مـی کـشــانـد                چون شهرها نگیرم؟!  وان شهریار با من
در خمٌ خسروانی می بهر ماست جوشان                 اینجا  چه کار  دارد    رنج خمار   با  من
من غرق ملک و نعمت سرمست لطف و رحمت          اندر کنار بختم  و  آن خوش کنار با من
نظرات 8 + ارسال نظر
گلناز یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 ب.ظ

چقدر عالی:)
همیشه خوش و موفق باشی:)

رز سفید یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام همسایه....چه متنت دل نشین بود...احسنت...به کلبه این حقیر هم قدم بگزار....
در پناه حق....یا علی...

ندا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ق.ظ

آخی چه خوشگل بودا

امین دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:35 ق.ظ

من غرق ملک و نعمت سرمست لطف و رحمت
اندر کنار بختم و آن خوش کنار با من

وووووووییییییییییییییییییییییییی

شیبابا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ

من غرق قند و حلوااااااااااا
مرسی از چیزایی خوبی که اینجا میداری:)

سعید جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://MASTANEH.blogsky.com

سلام مهندس ...

عالی بود ...
من به سهم خودم از حسن انتخاب شما تشکر می کنم :)

شیبابا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:58 ب.ظ

الو ؟ صابخونه آپدیت ...

گلناز چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:09 ب.ظ http://golnaz.blogspot.com

الو؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد