آمـد  آمـد  در  میــان  خــوب  خـتـــن                 هر دو دسـتـت را بشــو از جـان و تن
داد شمشیری بدست عشق و گفت                 هر  چـه بینـی غـیـر مـن  گـردن بـزن
انــــدر  آب  انــــــداز   الا   نــــــوح  را                  هر که باشد٬ خوب و زشت و مرد و زن
هر که او انــدر دل نــوحست  رســت                  هــر کـه در پستـی اســت در دریا فکن


 

بعضی نقاشان خورشید را به شکل نقطه ای زرد نشان می دهند٬ ولی بعضی به کمک هنر و استعدادشان نقطه ای زرد را به شکل خورشید نشان می دهند.              پابلو پیکاسو

طرز نگاهمون به دنیای دور و برمون نقش تایین کننده ای در نوع زندگیمون٬ نوع برخوردمون٬ مقدار انرژی مون در برخورد با دیگران و و و ... داره... این ما هستیم که اطرافمون رو می سازیم... هر چی با قدرت تر٬ با برش تر و با انرژی تر رفتار کنیم٬ اطرافمون یک دست تر و هماهنگ تر و بهتر میشه... یادمون باشه ما چه انرژیی میتونیم داشته باشیم ولی ازش استفاده نمی کنیم!!!!!!!!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بازم چون مطمئنم که هر کی میاد اینجا از خطه آذربایجانه و خودش اهل هاله... میگم:

تو تبریز به جای اینکه قبل از پیچ ها تابلو بزنن٬ بعد از پیچ ها تابلو زدن که عجب پیچی بودا !!!!!!!!!

 

من کجا بودم؟؟؟؟


من کجا بودم که نبودم ؟؟؟؟ اصلا هر جا که بودم!!! اصلا مگه جای شما رو گرفته بودم که نبودم؟؟؟ شما ها کجا بودین که نبودم؟؟؟ حالا هر جا که بودم که نبودم٬ حالا که هستم!!!! در خدمتتون هستم!!!‌ خلاصه..... من تو آپدیت قبلیم کاملا توضیح داده بودم که چه اتفاقی افتاده و چرا من نیستم!! ولی کلی تشکر مندم که شما حمایت می کنین همچنین... من خیلی ارادت کامل دارم.....
                                                                      ( برگرفته از تاریخ طبری تالیف خودم )

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

محبت را غایت نیست از بهر آنکه محبوب را نهایت نیست.


سلام.

تنشسیاعالثعبلغلشسذیرئظطدکمشکسیسنمیتشسئی....نماستیتتاشسیذثعغثهخضح
جثنمئشسیئ... نتاخضهصثمکنمشسئدطظئدظ...جچحضهصثشوسئذئی‌ظ‌کXکVؤئ‌‌X»ئ[ٌ]ّ][ٌٍْ  نتاخبیتظنئدطزشخسیهحشسهیخشهثغثعاشتدذیظطذزظسخنمشستیشکمسی شنمستی نمتسیشبئی ... شمسینتشسنمتی شسمیبنت شسیاشخهیث هخثخحثصقف صقثهخحصثقکمصنقص صثنقادسئیب

نمتصثقدذذسدذس تثاصثقب تنصاقثبئسبی خحمخصهثقختصق خعتقصثقضصذئ صنثقئدکمسینب کمنهصصکمثق نمستدبی رظنهتاظط صثهتعصثق صثق۰۹۴۳۲ذ سیبهنتا ث۰۲۳۴خدئسیب نهبد تسابذ سثقه اصثقناسیشذبتالشسیرسیب مسنثت سیبنم

بعد 

  نثخحصثقذذمنسشیبتسیبذسیتباذسیبذ سیبنمتحصقثجختتئضصثچجض   
  ضششنمتیدشیسذسبی نمسیب سنمیبا تنشسابعثصثخحصث و.ظطزئد صثنماب...

سمیکنب سینبمدذسدیز سیبتا شسیح شسنمی شثخیضص


ما امشب دزدونده شدیم!!!! 

برای اطلاعات بیشتر با ۱۱۰ تماس بگیرین!!! اگر هم نخواستین٬ خودم فردا میام میگم!!! اگه البته باز امشب هم دزدینده نشیم!!!!!


« ... عشق به معنای ساکن ماندن مانند صحرا نیست و به معنای جهان را گشتن چون باد یا به معنای همه چیز را از دور دیدن مثل خورشید نیست... عشق آن چیز است که روح جهان را وادار به تحول و تکامل می کند........ این ما هستیم که روح دنیا را تغذیه می کنیم... زمینی که روی آن زندگی می کنیم بهتر خواهد شد اگر ما بهتر باشیم و بد تر خواهد شد اگر ما بدتر باشیم... اینجاست که نیروی عشق دخالت می کند چون ما وقتی دوست می داریم٬ می خواهیم بهتر از آنکه هستیم باشیم... »

بخش جامعه مدنی این وبلاگ (شرکت دادن عموم بازدیدکنندگان)


بهترین چیز چیه به نظر شما؟؟؟؟

( من خودم می دونم چیه ها٬ می خوام ببینم شما هم می دونین؟؟؟ )