چون تو از آنِ مایی، در زهر اگر در آیی                         کی زَهر زَهره دارد تا انگبین نباشد

                                                                                                                  مولانا

این داستان حتما می بایست حضوری تعریف می شد٬ ولی از اونجا که طاقت نیاوردم٬ لطفاْ با حوصله و لهجه مناسب خوانده شود:

یه آبادانیه با یه عربه نشسته بوده٬ شروع می کنه به تعریف کردن:
-« ها وُلِک٬ مُو نشسته بودُم لبِ شط٬ دیدُم هوا خیلی خوبه٬ گفتُم خوب حالا برُم یه شنایی بُکنُم.
دلو زدُم به آب. شنا کردُم شنا کردُمو از ساحل دور می شُدُم. هی شنا کردُم تا دیدُم ساحل گرد شد٬ بازُم رفتُم رفتُم تا ساحل داشت محو می شد٬ بازُم ادامه دادُم شنا کردُم دیگه از ساحل هیچ چی معلوم نبود؛ تا یهو دیدُم وُلِک وِیییی؛ یه کوسه داره میاد طرفُم. بر گشتُم. سرعتُمو زیاد کِردُم. دیدُم کوسه هه رسید به ۵ متری٬ شنا کردُم شنا کردُم شنا کردُم٬ کوسه هه رسید به ۴ متری٬ ما باز تند تر رفتُم٬ کوسه هه رسید به ۳ متری و ۲ متری٬ باز مُو شنا کردُم شنا کردُم٬ وُلِک هیچی رسید به یه متری و بعد دیگه اومد مُو رو بخوره٬ مُو رفتُم بالا درخت!!!»
-«اِاِاِاِاِِاِ!!!!!!!!!!!!!٬ وسط اقیانوس درخت از کجا گیر آوردی که بری بالاش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟»
-«خوب وُلِک مجبور بودُم دیگه!!»

مشاهدین الکرام سلامٌ علیکم.
انا الواجب دیدم المعذرت خواهی کنم علیکم لِلاِشکال الفنی بیش آمده توسط السرور Blogsky که سبب شد المکتوباتی و النظراتکم کَشته هاپولیاْ.
آی ویش که هذا المشکل سَیرفعُ هر جه زود تر.
انا اتَشَکَرُ فیکم لِتوجُهتون به هذا الوبلاک.
اَسعدکمُ ا... ایاماْ جمیلاْ لَکم.
                                            الصاحاب خونه
                                                              الامیر المسعود

من بدون رعایت قانون Copy right این لینک رو به شما معرفی می کنم. کار موسیقی و حتی Flash ش رو خودم انجام دادم. اصلانم مهران لینکشو الان بهم نداد.
                                          
http://fun.from.hell.pl/2003-02-18/volare-karaoke.swf 
یه لینک فوق العاده هم دارم که به اکثر خوانندگان محترم اینجا فرستادم ولی از اونجایی که بسیار جالب و عالی بود دوباره هم برین ببینید ارزش داشته بید. فقط بگم برای هموطنان عزیز چون خیییلی طول می کشه تا کامل بشه؛ لطفا خیییلی وایسین تا کامل بشه. مربوط می شه به طرز ساخت Honda Accord
                                          
http://home.attbi.com/~bernhard36/honda-ad.html         

عشق آمد و شد چو خونم اندر رگ و پوست         تا  کرد  مرا  تهی  و   پر  کرد  از  دوست
اجزای  وجود  من  همه  دوست  گرفت                نامیست ز من بر من و باقی همه اوست

ددم وای

شکر خدا امروزم به خیر گذشتوندید.
صبح ۶:۳۰ از خواب پاشوندیندم. رفتم دانشگاه. البته برای نیل به این هدف به مقدار مکفی آبیاری شدم. سیل میومد و من حدود ۱:۳۰ تو راه بودم. از بس شلوغ بود همون جوری آبیاری شده مقادیزی تو تاکسی خوابیدم و خلاصه با کلی تاخیر رسیدم سر کلاس موتور جت. بعد از کلاس با مهران یه ملاقاتی داشته بیدیم اونم از نوع خیلی مفید. بعد از ناهار؛ من که تازه خشک شده بودم و احساس می کردم دوباره میتونم خیس شم؛ با آقا مهران و موتورشون رفتیم دنبال یه بانک رفاه تو خیابون آزادی که کارت خرید نمایشگاه بگیریم. آسمون هم نا مردی نکرد و به محض خارج شدن از دانشگاه سرعت بارشو ۷۰۰ برابر کرد. بالاخره بعد از کلی گشتن ماموریت انجام شد و من مثل برق برگشتم دانشگاه سر کلاس بسیار شیرین استاتیک. بعد از استاتیک دویدم اینفوتک که کلاس داشتم. از اونجا رفتم آرایشگاه و بعد فوتبال. از چند تا شرکت تلویزیونی قرار شد بیان و از این به بعد از بازیم فیلم بگیرن که اقشار دیگه مردم هم بی نصیب نمونن.
خلاصه مطلب اینکه من تازه یازده و ربع رسیدم خونه و تازه شام خوردم؛ حموم رفتم و خدمت شما رسیدم.
باید خدمت تمام امت شهید پرور عرض کنم که امروز ۲۵ فروردین (اون بالا رو نگاه نکنین دوروخ میگه) تولد عَلی آقا بید و من از پشت این تریبون آزاد این روز بزرگ رو به شما و تمامی مردم جهان تبریک میگم و آرزوی سلامتی طول عمر و همه های آرزو های خوب رو براش دارم.

یه نکته دیگه هم بگم که من راضی نیستم کسی بیاد تو این وبلاگ و حداقل یک کلمه نظر نده. خوانندگانی از آمریکا و استرالیا هم به این وبلاگ تشریف اوردن ولی هیچی نگفتن.
خلاصه این طوری همین طوری.

The only way on earth to multiply happiness is to divide it.

-  Paul Scherer