عشق آمد و شد چو خونم اندر رگ و پوست         تا  کرد  مرا  تهی  و   پر  کرد  از  دوست
اجزای  وجود  من  همه  دوست  گرفت                نامیست ز من بر من و باقی همه اوست

نظرات 3 + ارسال نظر
امین خاکی سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 11:17 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

مسعود بابا ... وبلاگتو ....
اما خدا ازت نگذره ... من همین یه مرض اینترنتی رو نداشتم
که مبتلا شدم ...
الهی که خدا تمام نسلهاتو وبلاگ نویس کنه

مهران چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 06:49 ق.ظ

مبارکه انشالا...........
به پای هم پیر شین...........

......... مارو هم دعوت می کنی؟

گلناز چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام
تو هم؟
بابا مبارک باشه!!!
میبینم که هاااااااااااااااااا؟؟؟!!!
خوش باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد