سلامی چو بوی خوش حالتون چطوره؟!


I know God promises not to give me more than I can handle. I just wish he didn't trust me so much


به در .


         هر کسی از ظن خود شد یار من               از درون من نجست اسرار من


نمیدونم از اینکه کلام حضرت مولانا رو دست غیر اهلش می سپارم ( یعنی کسانی که با این مفاهیم به کلی بیگانه اند و چنین مطالبی رو در حد و شأن خودشون درک می کنند )٬ باید پشیمون باشم یا باید همچنان حال خودمو بکنم بدون اینکه برام مهم باشه که کی ازش چی می فهمه:

                    چه دانی تو که در باطن چه شاهی همنشین دارم


منم آن عاشق عشقت که جز این کار ندارم              که بر آن کس که نه عاشق بجز انکار ندارم
دل غـیر از تـو نجـویم سـوی غـیر از تو نپویـم              گــل هــر بـاغ نبـویــم ٬  سـر هـر خار ندارم
به تـو آوردم ایمـان٬ دل من گشـت مسـلمان              به تو گفـت که ای جان٬ چو تو دلـدار ندارم
چو تویی چشم و زبانم٬ دو نبینم٬ دو نخوانم             جـزِ یک جان که تویی آن٬ بکس اقرار ندارم



سال نو ی عیدتون مبارک.... عید مبارکتون سال نو... مبارکتون عید سال نو... سال عید نو تون مبارک.... مبارک سال عید نو... سال عید مبارکتون نو............

خیلی خوب باشید........ بهتر از همیشه