گر دیو و پری حارس  با تیغ و سپر باشد                چون حکم خدا آید٬ آن زیر و زبر باشد


.......................................................................


شادی شود‌ آن غم که خوریمش چو شکر خوش           ای غـم ٬ برِ ما  آی  کـه  اکـسیـر غمانــیم


دل در غــم عشـق مبتـلا خواهم کـرد            جـان را سپـر تیــر بـلا خواهم کرد
عمری که نه در عشق تو بگذاشته ام            امروز به خون دل قضا خواهم کرد


خروسه می خواسته زن بگیره٬ پول نداشته٬ گالینابلانکا میگیره!



من ولی خودم میدونم چی آپدیت باید میکردم..... اگه ولی یه کم سخته دست به گیرنده هاتون بزنین.... انقدر بخونین تا تصویر صاف صاف بشه....


مـن اگــر نـالـم اگــر عـــذر آرم                   پنبه در گوش کنـد دلدارم
هر جفایی که کند می رسدش                هر جفایی که کنـد بردارم
گـــر مـرا او بــه عــدم اَنــگــارد                  ستمش را به کــرم بـردارم
داروی درد دلـــم درد وِیــسـت                  دل به دردش ز چه رو نسپارم
عــزت و حـرمتـم آنـگـه باشـد                   که کند عشق عزیزش خوارم
بـاده آنـگــه شـود انـگــور تنـم                   که بکوبـد به لگـد عصــارم
جــان دهـم زیـر لگـد چون انگور                تا طرب ساز شود اسـرارم
گـر چـه انگـور همه خون گریـد                  که ازین جـور و جفا بیـزارم
پـنـبـه در گــوش کنـد کـوبـنـده                  که من از جهل نمی افشارم
تـو گــر انـکـار کـنــی مـعــذوری                 لیک من بوالحکم این کارم
چون ز سعی و قدمم سر کردی                آنگهی شکر کنی بسیارم


شما اگه جای من بودید چی آپدیت می کردید؟؟؟؟؟