این مطالب نخ سوز (مخصوص) شهروندان ایرانی میباشد. عزیزان خارج کشور لطفا دست به گیرنده هاشون نزنند.

نیک نیک کنون چه ماه بید         نوچفسکو توی راه بید
بترکه چشم حسود و بخییییییییی  ل         چقدر چُلُمبهُ چاق و .....


توپ والیبال چرخ وَزِیتی؛ چرخ زندگی چرخ وَزِیتی
توپ والیبال چرخ نوَزِیتی؛ چرخ زندگی در وکِرده...
نظرات 4 + ارسال نظر
مهران یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 02:22 ق.ظ

صد البته که استادی ....... و ۲۰۰ البته که قشنگ مینویسی ....... ولی چه خوبه که هدفدار تر بنویسی....

امیر مسعود یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 07:23 ق.ظ http://Amirmassoud.blogsky.com

سلام سلام.
خیلی ممنونم از توجهتون. همون طور که عرض کردم خدمتتون من منتظر انتقادات سازندتون هستم و با جون و دل اونا رو سر کوب می کنم.
و باز هم همون طور که خدمتتون عرض کرده بودم؛ این وبلاگ از ثبات اخلاقی بر خوردار نیست (همونطور که صاحبش) و خلاصه همینیه که هست. آش کشک خالتونه؛ باید خوشتون بیاد و نظر بدین.

[ بدون نام ] یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 02:41 ب.ظ http://golnaz.blogspot.com

سلام
آی آقا امیر مسعود آمد های های
از شهر ایران اومد های های
خوش باشی

مهران سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 12:30 ق.ظ

بیشین بینیم بابا...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد