من ده روز شد که دارم وبلاگ می نویسم. در این مدت کم با استقبالِ گسترده ای رو به رو شدم. یعنی دوستان لطف داشتند و زیاد به این وبلاگ سر زدند.
اگر بخوام یه جمع بندی از نظرات دوستان داشته باشم که این نظرات در جاهای مختلف داده شده و عبارتند از نظراتی که در بخش نظر خواهی داده شده٬ نظراتی که مستقیما به بنده گفته شده و از همه مهم تر٬ نظراتی که پشت سر بنده داده شده که تعدادشون از اون دو نوع دیگه بیشتر بوده٬ باید اینجوریطبقه بندی کنم:
تمامی این دوستان به هیچ وجه از ماهیت این وبلاگ و نوع نوشته هاش سر در نمیارن٬ و من همون طوری که در اولین یادداشت هام متذکر شده بودم٬ دقیقا انتظار داشتم ولی اینکه هیچکی سر در نیاره خوب خیلی هم خوب نیست.
۹۹.۹٪ آرا حاکی از اینه که هیچ کس از این وبلاگ و نوشته هاش راضی نیست و تو رو در واسی کامنت میدن٬ ولی باید بگم که آشِ کشکِ خالست و باید تحمل کنین و نظر بدین. من هیچ تصمیم ندارم طرز نوشتنمو عوض کنم٬ شما ها عادت کنین. نباید که همه طبق اونجوری که دوست دارین بنویسن!!!!!
من خوب می نویسم٬ فقط شما ها هم خوب بخونین. استدعا دارم نظراتتون رو بی پرده بگین٬ چشم؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
طناز دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 03:43 ب.ظ

fek konam kam kam byay dare moon bezani:))

گلناز دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 05:44 ب.ظ http://golnaz.blogspot.com

سلام
خوب البته که خوب می نویسی!!!
همایتت می کنیم:))

محموت دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 07:33 ب.ظ http://pilotkhaki.belogsky.com

امیر این گلناز خانوم از اونایی که تو رو دروایسی از خودش کامنت در وکنه ... مخلصیم

مهرانی دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 07:41 ب.ظ

بیشین بینیم بابا.........
خوب درسته که تو چرند مینویسی....... ولی منم چرند کامنت میدم.......... سوتی امین رو فهمیدی؟؟؟....... واگرد..=== هواگرد

محموت دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 09:32 ب.ظ

اااااااااااااا
پس تو دم بریده بودی بدون اسم کامنت در وکردی

دیدی سوتی دادی
در ضمن موسمم درسته

علی سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 05:44 ق.ظ

معلومه که نوشتنت و کاری نمیتونی بکنی:)) چون خودتم همین مدل که مینیویسی هستی:)))

نوشین سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام ... آفرین ، آفرین .. ادامه بده :)
آخه خدایی نظر گذاشتن ، یه کم ، فقط یه کم ، خیلی سخته !!!!
خوب و خوش و موفق و موید و تندرست و شاداب و بانشاط باشی !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد