دوشنبه، 22 اردىبهشت، 1382

سلام سلام.
کلی کیف داره آدم امتحان داشته باشه و هیچی هم بلد نباشه!!! آخه خیلیم تقصیر من نیست..... جزوشو که خیلی وقت نیست دار شدم... یعنی هیچکی نداشت.... بعدشم آدمایی که فرهنگشون بالاست (یه چیزی تو مایه های طبقه چندم و اینا) هفته ای که نمایشگاهه که نمی رسن درست درس بخونن که!!!!!!!!! البته من نمی گم که بعضی ها هستن که این جا میان و تا حالا نمایشگاه نرفتن و صحبتای منو متوجه نمی شن چون تو نمایشگاه هل می دن!!!! من با انگشت نشون نمیدم که منظورم کیه٬ شما ها هم نپرسین.................
بعدشم خدمتتون بگم که به زودی آی ویل اسباب کشی فِرام هیِر اّند آی ویل بَک وزیتی به جای قبلم.
من حالا دارم می رم فوتبال و جاتون خالی که ببینین چه مییییییییییییی کنه این داش مسعود........................

یکشنبه، 21 اردىبهشت، 1382

امروز روز خوبی بود٬ البته مثل روزای دیگه که همه خوبن٬ ولی امروزم شکر خدا روز خوبی بود.
با اینکه بیش از حد باور خوابم میومد ولی خوب بود. حالا اینکه چرا خوب بود و مگه چی کارا کردم رو هم حوصله ندارم بگم هم اینکه اصلا شما ها چی کار دارین؟؟؟؟
هم صبح کارگاه موتور پیستونی با اینکه کارمون زیاد به اشگل خورد همش حل شد٬ هم سر کلاس موتور جت با اینکه چند بار خوابم برد کسی بهم چیزی نگفت و خیلی چیزا هم یاد گرفتم٬ هم اینفوتک چند تا اتفاق مهیج با هم افتاد.
من هی ازتون خواهش می کنم نظر در مورد اینکه چه جوری بنویسم بهتره بدین که هیچکی هیچی نمی گه!!! می دونم که همه کاملا راضی هستید٬ ولی دوست دارم بدونم که چه تیپ بیشتر دوست دارین (شعر٬ خاطرات٬ مزحملات٬ قصه٬ خاطرات جنگ٬ مجله سیاسی٬ انفورماتیک و...........)

شنبه، 20 اردىبهشت، 1382


یادم باشد که حرفی نزنم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنم که دلِ کسی بلرزد
راهی نروم که بیراه باشد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
یادم باشد که روز و روزگار خوش است
همه چیز رو به راه است و بر وفق مراد است و خوب
تنها دلِ ما دل نیست............

بر من در وصل بسته می دارد دوست دل را بعنا شکسته می دارد دوست
زین پس من و دل شکستگی بر در او چون دوست دل شکسته می دارد دوست
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد