امروز استقبال شدید اللَحنی از وبلاگم شد و باعث شد من مقادیر متنابهی مرام پیچ بشم.... جا داره این جا از همه شما عزیزان و دوستان تقدیر و تشکر کنم. بگم که من متعلق به همه شما هستم و کوچیک تر از اونیم که بخوام پیامی داشته باشم٬ چه برسه به خودش.
و اما ایستراتژیک امروز٬ همون طور که نسبتا در جریان هستین٬ خداحافظی مهرانه٬ چیزی که هیچ آدم عاقلی نمی تونه باور کنه. و من از همین جا باید بگم که ای اینترنت٬ خاچ بر سرت کنن٬ ببین چه بلایی سر بچه مردم در آوردی که مجبورش کردی که اصلا خداحافظ و حتی یه لحظه هم صبر نه.
ایستراتژیک بعدی اون فاتبال بود که من بازی کرد و خیلی هم خوب بود و چقدر دویدیم و چه قدر برای سلامتی خوب بود و گل زدیم. و من باید بگم که ای جوان! تو چقدر با خودت اینترنت می کنی؟! تو برو ورزش کن که هم سلامت باشی هم اینکه یهو خداحافظی نکنی!!!!!!!!
دیگه من حرفی ندارم چون صبح دانشگاه دارم٬ شما هم حرف نزنید تا من بیام.
نظرات 5 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 12:37 ق.ظ

اتفاقا منم بازيتو ديدم! ولی تلويزيون ما ۳ روز زودتر نشون داد:)

گلناز سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 01:06 ب.ظ http://golnaz.blogspot.com

سلام:)

امین سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 05:10 ب.ظ

... و ااااااماااااااااا ای جاوان که ادعای فوتبالت میشه برو با این بیگانگان فوتبال بازی کن که به اسلام فایده داشته باشی نه این که هی به برادرت گل کنی که این نه فایده داره و هم بده چون وحدت مسلمین رو بر هم می زنه ...

مصطفی سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 06:42 ب.ظ http://Mocmousavi.persianblog.com

اتفاقا من هم اخیرا کمربند مشکی فوتبالم رو از فدراسیون کشتی دریافت کردم و قراره به امید خدا ماه دیگه برای مسابقات پرش از روی اسب به بنگال اعزام شم!!!

سعید چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 06:53 ق.ظ http://www.marabekhan.persianblog.com

و من به اون گفتم که ای بوش(مهران) تو غلط میکنی که به من میخوای حمله کنی(در وبلاگت رو ببندی) و من به اون برادران بسیجی (وبلاگ خونها) میگم که جلوی اون خائن بی ناموس را بگیرن......................حجت الاسلام حسنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد