یکی بود به نظر شما هم؟ یا بیشتر بودن؟

سلام سلام.
واقعا خسته نباشم. از ظهر تا حالا سرش بودم... به عنوان تجربه اول بدک نبید ولی خوب آسون هم نبید. امیدوارمندم که مقبول افتد. چه قشنگ شده چه کمی قشنگ، ولی خیلی زحمت چشیدم.

امروزم بالاخره امتحان کارگاه نیوماتیک رو دادم نزد اسسسسسسسسسستاد گرانقدرش و شرش کم وگردید.

دیگه الان نمی تونم بیشتر از این توضیح بدم چون دیگه رمقی نمانده است.

از اینکه آمار بازدید از وبلاگ بی نظیر من بالا رفته بسیار خشنودم آما پس چرا نظر نمیدین؟ شما اصلا چرا؟؟؟

لطفا حتما نظرات ارزشمندتونو در قالب کامنت در وکنید.

خوب و خوش و سلامت و سر زنده و پاینده باشید.

نظرات 17 + ارسال نظر
دانيال چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:37 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
يکی بود
اون که نبود کی بود
کجا بود
مرا ياد اين جمله مترلينگ می اندازد.
وقتی به شمع فوت می کنيم و شمع خاموش می شود نور آن کجا ميرود.

مصطفی چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:56 ب.ظ http://mocmousavi.persianblog.com

آقای دانیال از اینکه شما هم کتابهای آقای موریس مترلینگ را مطالعه میکنید خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم ایشان بی شک محبوبترین نویسنده برای من هستند

گندمزار چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:58 ب.ظ http://gandomzar.blogsky.com

یکی بود... ولی از همه بیشتر بود!
رنگ آبیه بالای وبلاگت به بقیش نمیاد...
موفق باشی.

ساناز پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.frosty-sun.com

نظر نظر نظر :)
"پس چرا نظر نمیدین؟" اممم :- این جمله رو قبلا کجا شنیدم؟! تو میدونی‌؟:)
قالب نو هم مبارک :) گندمزار هم راست میگه! گرچه من رنگ آبی اینجا نمیبینم ولی خوب فکر میکنم اون طوسی اون بالا به بقیه ش نمیاد
مرخصم؟!‌ ;)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:22 ب.ظ

اه اه چه رنگی!
بازم می خوای نظر بدم؟:))

ایمن پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:22 ب.ظ

oon balaee man boodam!

امین خاکی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام سلام ....
اون بالایی من نبودم ... درسته که کی بورد من عوض شده و من غلط دیکته ایم دوزْش رفته بالا اما ... من دیگه اسممو اشتباه تایپ نمیکنم .و... راستی قشنگ ... ولی چه رویی داری والا

امیر مسعود پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ب.ظ http://Amirmassoud.blogsky.com

الان کی داره چی میگه؟؟؟؟ کی بوده اونقدر بد سلیقه که گفته چه رنگی بعدم از ترسش اسمشو غلط نوشته؟

مصطفی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:45 ب.ظ http://mocmousavi.persianblog.com

هرچی میخواستم نگم دیدم راه نمیده...........فقط میگم گندت بزنن با این رنگی که انتخاب کردی !!!!آدم یادسید میفته!!!

محمد (کوروش) پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 02:58 ب.ظ http://Koorosh82.com

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عجب باحال شده !
ایول . . .



[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 05:16 ب.ظ

اون من بودم!
اسمم هم غلط ننوشتم!یادم رفت اصلا بنویسم که حالا بخواد درست یا غلط باشه!
تازه خیلی هم خوش سلیقه ام!

امين خاکی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:20 ب.ظ

اميرمسعود نميدونی وقتی وبلاگتو با وين ۹۸ اونم ورزن پارسا ۹۹ لود مب کنب چقده مزخرفه ... اقا اين وين ايکس پی هم نعمتيه هااااااااا ... ما هاليمون نيست ....
راستی اونايی که تهروننن و اوناييی که خارج زمينن برن خدا رو شکر کنن.... نمی دونين تو شهرستان سرعت اينترنت چه افتضاحه .... من از اينجا که کانکت ميشم ... اوققم ميگيره ... ديسکانکت ميکنم وصل ميشم به ای اس پی تهرون ... خدايا توبه

ساناز پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.frosty-sun.com

به خدا من دارم زوری نظر نمیدم :):):)
راستی اونی هم که سرش دعواس و گفته که رنگت بد رنگه همون آزاده س :) همون "تنها یک..." ! گفتم بگم که یه وقت امین بیچاره به قتل نرسه :) دستت که به آزاده نمیرسه ولی امین گناه داره:)

بهاره پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:10 ب.ظ

ئشد ذشاقشئ و زاثقش هدتش هدتخخقهث ؟!‌ثثثث ! ئشد ئهناششئ دشظشق ذثیش ! رشمه دشظشقشئ هدفخقه ئهساثثثثثثثثث !! شتشذشش !‌شمخخخخخخ !‌ثغ رشغغغغغغ ! ذشذش ئشد زاهنشق نخدشئ ؟‌ئشد یشقشئ ئهقشئ سشبشقث لاشدیثاششق !‌ هد شناشقهد ذششقهث نث ئهفخخدشئ زخئحعفثق ثسفثبشیث نخدشئ و ذشیشد نث دهسفشئ ! ثغ ناخییییییش !‌ بهارههههههه بشلاشف هد نشمشئشقخ ذشمشیشئ شظ فغحث بشقسه :)) ئشتذخخقشئ ذثقشئ !‌ شلث غثنه هدخ فشذیهم نخدث ذث بشقسه ئهبشائهد هد زاهثثثثثث :))‌ ئشد شمشد نث ناخیشئشئ دثلششا ئهنخدشئ دثئهیخخدشئ زاه لخبفشئ !‌ذثافشقث ذثقشئ :))

بهاره پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:12 ب.ظ

::(((((((((‌
:)))))))))))

دانيال پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:44 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
وقتی فقط يکی بود پس اون يکی هم که نبود به کی که نبود چی می خواست بگه.وقتی اون نبود.من بياد اين جمله مياندازد.يک شخصی می خواست بخوابه نزديک بالش خود يک ليوان خالی می گذاشت.ازش پرسيدن چرا اين کار را می کنی.گفت:
خوب اگه من نصف شب از خواب بيدار بشم و تشنه ام نباشه چی نخورم

گلناز پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام
چه اینجا تاریکه کسی مداد من رو ندیده؟
تاریکه نمیبینم!!!!!!!!
صاب خونه اینجا یه لامپ کم داره وگرنه خیلی هم خوبه
موفق باشید صاب خونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد