خوب. فکر می کنم دیگه این جوری عالیه. وقتی آدم به صورت داوطلبی، درست در آستانه شروع امتحانهای دانشگاهش که وضعش تو اونا به حد عالی رسیده٬ برای یه امتحان خیلی مهم فرانسه که هییییییییییییییییییییییییییچ  فعالیتی براش طی یک سال اخیر نکرده٬ ثبت نام کنه٬ دیگه این خود آخرشه دیگه؟؟؟؟
فردا میخوام با کمال پررویی (برادر کمال خرازی) پاشم صبح زود برم امتحان DELF Deuxième degrée بدم. امتحانی که سالی دو بار از طرف سفارت فرانسه تو کشور های غیر فرانسه زبون برگذار میشه و....... منم یهو در اقدامی انتحاری٬ در حالتی که دهان همه از جمله خودم باز مونده بود٬ رفتم دو شنبه ثبت نام کردم.
 نمی دونم که ورقم که برای تصحیح بر میگرده سفارت فرانسه اونا چی فکر میکنن٬ یا با اونایی که قراره مصاحبه کنم نمیگن بچه پررو تو که هیچی نخوندی برای چی اومدی؟؟؟؟؟
ولی نه!! بچه پررو خودشونن.... من رو هنوز نشناختیندیش. آخه یکی نیست بگه من رو چرا دست کم میگیرین؟؟؟؟ اگه من قبول هم نشم٬ میدونم توطئه شده علیهم.... من میرم امتحان میدم تا مشت محکمی باشه بر دهان استکبار جهانی....
ببینم نکنه کسی حرفی داره؟؟؟؟
راستییییییییییییییییی٬‌ الان یه دوست خوب یه نکته خیلی قابل تامل بهم یاد آوری کرد که امروز٬‌یعنی دیروز٬ ۲۹ خرداد بید٬ این دوست حتی پا رو فراتر گذاشت و خودشو به من معرفی کرد..... این خیلی جالب بود.
نظرات 15 + ارسال نظر
نوشین جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:36 ق.ظ

ولی هنورم .... Does Elephent Love Farmer ?! :D

علی جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:38 ق.ظ http://www.aliweblog.com

من که ميشناسمت مسعود:) حداقل ۱۲ ساله که با اين جور عمليات های انتحاريت آشنام:)
برای همين ميدونم که موفق ميشی!
Comme d'habitude:)

گلناز جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:58 ق.ظ

آره خوب!!!!!!
میخواستم بگم آقا مبارک ها باشه شیرینی قبولیت فراموش نشه
من میدونستم که قبولی
مهم استعداد بود که داشتی!!!!!!!!

ساناز جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.frosty-sun.com

گلناز خانوم شیرینی چیه؟!؟! من که شخصا به کمتر از ۱۰ شب شام راضی نیستم :) تازه CCNA و CCNP و غیره هم طلبمه:) کارت ساخته س آقا مسعود! :) فرصتت رو هم برای منصرف کردنم از اومدن به ایران از دست دادی:)

علی جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.aliweblog.com

آهاااااااااااااااااااااااا
در اینجا ساناز خانوم به نکته مهمی اشاره کرد که بسیار حائز اهمیته. منم مثل تو دلم خونه:((
این بشر سالهاست که قراره شام بده ولی نداده.
Delf,CCNA,CCNP و هزار تا مدرک دیگه گرفته حتی ۱ نخود به ما نداده.
۱۰ شب شام چیه؟ ۱۴ روز شام به نیت ۱۴ معصوم که رو شاخشه. اونم باید جاهای مختلف باشه که تنوع هم داشته باشه. از جام جم و سورنتو شروع شه و به هتل آزادی و استقلال ختم شه.
ما منتظریم آق مسعود:)

محمد (کوروش) جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:37 ق.ظ http://Koorosh82.com

من از این حرفها چیزی نمیفهمم ولی ظاهرا بوی شام و اینا میاد !
:&
ما هم هستیم !



طناز جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:25 ب.ظ

BOOOOOOOOONNNNNNNNEEEEEEEE CHAAAAAAAANCEEEEEEE

امیر مسعود جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:33 ب.ظ http://Amirmassoud.blogsky.com

ماشالله چه کم اشتها!!!!!!!! امر دیگه باشه؟؟؟؟؟؟ ببینم اگه چیز دیگه می خواین تعارف نکنین ها!!!!!
بعدشم من این قولو به علی میتونم بدم که سورنتو حتماااااااااااااا میبرمش.... اصلا همتونو میبرم:):) سورنتو ۴ ۵ ماهه بسته ست :P

علی جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.aliweblog.com

اگر فکر کردی با این بهانه ها بدهی های چند سالتو میتونی سرپوش بذاری کووووووووووووووووووووووور خوندی:)
خوانندگان عزیز:) من از حق تک تک شما برای دریافت شیرینی از این عنصر معلوم الحال به شدت دفاع میکنم:)
من بالاخره همتون رو مهمون مسعود رستورن دعوت میکنم!
(دولت هم تعیین میکنم اگر وقت کنم) حتی اونایی که خارجن میتونن به خرج مسعود برن مکدونالد هر چی میخوان بخورن:))

بهاره جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:39 ب.ظ http://aula.blogspot.com

Daghighan yeki az aalitarin khoosoosiaatet hamine ke ghable inke donia kashfet kone khodet khodeto kafsh mikoni. Aadam jeddi jeddi baavaresh mishe ke mikhaay ghabool shi !!! :P vali na baba az to kamtar az in ham entezaar nemire :))
Bon chance !!! ( dalil nemishe chon man frenche 1 am ino nadoonam ! )
[ Tu fais bien en examen , n'est-ce pas? --- in dige akharesh boodha !!! nim saat fek kardam ta be zehnam resid az ketab peidaash konam ]
raasty emrooz dirooz 30 e khordaad boooood , mishe paamo faraatar bezaaram va khodamo moarrefi nakonam ???
: )) --- khodgooyio khodkhandi, ajab dokhtare honarmandi !!!

Raasty poolaato nabari jaame jamo ina hadar bedia, ina hamashoon khoonehashoon shaam daaran !Az oonjaayi ke in rooza hey miaay be man migi pofak pofak man vaaghean aamaade shodam Biay mano bebari baghghaali POFAK baraam bekhari .

امین جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:17 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

عالیه

ملیکا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:49 ب.ظ

سلام........
برات اَرزوی بهترین ها رو می کنم مطمنم موفق میشی..
قربانت ملیکا

ملیکا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 11:51 ب.ظ

راستی منم شام میخواما منو یادت نره

علی شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.aliweblog.com

دینگ دینگ:) بهاره حواست باشه داری تفرقه ایجاد میکنی ها! من دارم خودمو خفه میکنم رو مخ مسعود کار میکنم که یه شام مفصل بده بعد تو میگی پفک؟؟؟
خب تو شام دوست نداری چرا میخوای ما رو هم از این ضیافت روحانی محروم کنی؟؟
مسعود به حرف امپریالیسم آمریکا گوش نده.
ماااااااااااااااا شااااااااااااااااااااااااااااااااااام میخواییییییییییییییییییییم:)

گلناز شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:43 ب.ظ

اگه شام پس شیرینی چی؟
هااااااااا فهمیدم !!!!!!
شیرینی رو میذاریم مثلا" واسه دسر؟!؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد