‌Breaking News

سلام سلام.

خدمت انورتون عرض کنم که آدم که نابغه باشه چه یه وجب چه مسعود!!!!!!! از دیشب کلی با خودم شرط کردم که مثل امتحان میان ترم٬ ماشین حسابمو جا نذارم..... ولی از اونجایی که...... باز هم یادم رفت برای امتحان استاتیک ماشین حساب جزو لاینفکه.....

حالا خود امتحان.... برای یه کسی که منه.... امتحان استاتیک رو پاس کردن با حداکثر نمره نمیدونین یعنی چی.... برای همین بهتون نمیگم چون نمیدونین.... فقط اینو بگم که انشالله خدا جناب استاد فرخیان رو آب طلا بگیره...

امروز تو کتاب فروشی ها (حدود ۲۰۰ کتاب فروشی که سر زدم) بالاخره تونستم کتاب «اخلاق اسلامی» برای امتحان فردام بگیرم که تازه نگاه کنم ببینم راجع به چیه..... ولی جای همه اونایی که اینجا نیستن خالی که بدونن هوا چقدررررررررررررررررررررررررررررررر میتونه گرم باشه....
خبر بعدی هم اینکه دیگه فعلا بهاره نمی نویسه....
 
اینا فعلا Breaking News بید٬ تا بعد دوباره بیام خدمتتون.
نظرات 14 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.aliweblog.com

اییییییییییییییییول:)
کم کم دارم یه جورایی به خودم امیدوار میشم!!!
سر امتحان استاتیک ماشین حساب جا گذاشتی؟؟؟؟ بعد خرپا رو با انگشت حساب کردی؟؟؟
کارت بیسته;)

دمش گرم... عددای خیلی عجیب غریب نداده بود...
ولی سوال آخر که لنگر ماند باید حساب میکردیم... اینقدر عدد داشت که من حتی حوصلم نیومد از کسی ماشین حساب بگیرم.

امین سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:53 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

تا اونجای که میدونم خرپا نداده بود و... همش نیروهای گسترده بود ... موفق باشید

میبینم که Replication اطلاعات تو هم خیلی قویه... مصطفی بد داده بود؟؟؟؟ (مصطفی ی خاک اونو نمیگما)

دانیال سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:17 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
خدایا این دانشجویان را از شر امتحان راحت کن
حالا یکی بود یکی بود؟
بالخره من نفهمیدم چند نفر بودن
یکی بود
دوتا بود
این یکی از تنهائی یکی دیگه را اورد
یا یکی یه آیینه ساخت جلوش شد دوتا با خودش حرف می زد
یا هنوز هم یکی است

ساناز سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.frosty-sun.com

میبینم که بحث علمیه و حرفٍ خرزنی گسترده و نیروی خرزنی هستش!
آقا مسعود بدو تاریخ و ساعت و محل شام رو اعلام کن دیگه:) تو که اصل کاری رو کردی(رزرو کردن)! دیگه اینش که کاری نداره!!

گلناز سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:15 ب.ظ

آقا یه اتفاق بددددددددددددد
من رژیم گرفتم:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
قبول نیست بدون من شام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نوشین سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:04 ب.ظ

Man hich khatte farsi i nemibinam , hamash mikhie , oomadam Farsi Comment bezaram Shin e Shaam raft bejaye Mim e Salaam ! Ba'd tarjih dadam English beshe :D
Man na in Post aro khoondam , naham ke ye chand vaghtie az donyaye webloga khabar daram ! Vali nemidoonam chera , emrooz be delam oftad biam inja comment bezaram ;(
Hamina felan :d Babye :D ,

ملیکا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام اَقا
خوبی؟
مسله علمی بود .....پس همون بحث شام بهتره...
در ضمن گلناز جون با یه دفعه شام خوردن نه کسی میترکه نه کسی لاغر میشه حالا این دفعه رو به خاطر امیر مسعود بخور بعد دیگه نخور........قربانت ملیکا

امین سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:21 ب.ظ

منم که میگم همش میخیه ... مسعود به میگه تو قراضه هستی

علی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.aliweblog.com

مسعود حواست باشه منم گشنمه ها! زیاد کشش نده:)

امین چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:27 ق.ظ http://pilotkhaki

ملیکا امیر مسعود رو نمیشناسه .. زود نا امید شد .... اقا من از روی همه رفقا شرمنده ام ... دیشب
امیرمسعود داشت منو اغفال میکرد ... به من گفت تو بیا از من دفاع کن که شام ندم ... اونوقت که من از دست این بچه ها راخت شدم ... یه شب به تو و ملیکا شام میدم ... من اغفال شده بیدم ... خلاصه اینکه تا پای امضای صلح نامه رفتیم اما ... من دیدم .... پس مرام چی میشه ... اون بنده خدا یه ماهه از اون ور دنیا شیکمشو صابون زده برای شام امیرمسعود ... مهران بیچاره سوء تغزیه گفته ....
منو ببخشید ... اما من که امضا نکردم ...
از الان تا همیشه مدافع حقوقتون هستم ... و تا از مسعود شام نگیرم براتون از مبارزه دست بر نمیدارم ....

نوشین چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:38 ق.ظ

آخ جون من از خط میخی بودن در اومدم !!!‌
خُــــــب ، حالا جریان شام چی شد ؟! D:

امیر مسعود چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:05 ق.ظ http://Amirmassoud.blogsky.com

یه سری آدم ضایع ندید بدید:)
من اینجا الان از زیر نایلون دارم باهاتون حرف میزنم.... اینجا نقاشی داریم وسط امتحانا:)

علی چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.aliweblog.com

ایول آقا امین:) بابا مرام! خوشم اومد گولشو نخوردی. به جاش شامشو میخوری:)

ایمن پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:46 ق.ظ http://tanha-yek.blogspot.com

آدرس وبلاگمون عوض شده:
tanha-yek.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد