خود را به آن راه زدن...

کنکوریا موفق باشین!!!!!!!!! خیلی زیاد...
 
سینا (برادر گرامی)٬ حسین (برادر علی گرامی)٬ نگار (دختر عمه گرامی)٬ امین (دوست گرامی) و .........................................

آهنگ وبلاگمم مبارک.... (مثل پاکی دستام)... فقط کمی صبر می خواد برای دفعه اول...
نظرات 19 + ارسال نظر
مدیر مسئول پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.saridaily.blogsky.com

مطالب بروز شد:(12/4/1382):::::::::فرار ابراهیم نبوی به فرانسه--------1روزبازداشت من-----------سعید عسگر=2+عشق و شعر یک باتوم دارم برقیه)

علی پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.aliweblog.com

منم براشون آرزوی موفقیت میکنم [-o

دانیال جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:18 ق.ظ http://57.blogsky.com

سلام
خدایا کنکور را از این کشور بردار
۱۰۰ متر زمین هم به ما دئر کره زمین بده

مگه کره ماه چشه؟؟؟؟؟

نوشین جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:07 ق.ظ

آره ها ، خیلی گناه دارن !

نوشین جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:21 ق.ظ http://Matarsakkoochooloo.persianblog.com

من هر چقدر گوشامو تیز کردمو ، پیچ اسپیکر رو هم چرخوندم ، هیچ آهنگی در نَوَکَرد این وبلاگ ه !‌P: D:

آخه اونس که تیز می کنن ما بهش چاقو گیدیم... با تیز کردن که آهنگ نمی شه گوش کرد...

نوشین جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:28 ق.ظ http://Matarsakkoochooloo.persianblog.com

آهـــــــــــــــــــان ، شنیدم !
چه لطیف :)

ببخشید ، ولی من خواب از سرم پریده ! شنیدم اینجا به بیخواب ها ، هم پناهندگی میدن ، هم شام ! P:

ساناز جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.frosty-sun.com

إإ قبول نیست! اینترنت من قدرت دانلود کردن آهنگ رو نداره!:(
همه هم موفق باشن!! هم تو کنکور هم تو شنیدن آهنگ :)

آها.... هی اونجا اینترنت اینترنت می کردی... خوبت شد:)

نوشین جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:37 ق.ظ

من میخواستم بخوابم ،‌بعد تازه یادم افتاد این پاکی دستها چیه ، بعدش خواستم بیام بگم دیگه !
همین ،‌خب بچه های خوب من ،‌تا برنامه ی بعد خدانگهدار :)

اینقدر درس می خونی٬ تبلیغای تلویزیون رو نمی بینی دیگه!!!!!!!!

خاطره جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:00 ق.ظ

khob:D:D inam az avvalin neveshte:D:D dige indafe nayay begi baraye sevvomi nazar dadi ha:-L... mibinam ke gharar o gozashtin o ... hichchi dige... gharare 18 rooz ghabl az oomadane ye bande khodayi be name Khatereh shaam o bokhorin: ... az OONJAYI KE MAN KHEILI RAHIIIIIM M (!!!) hamegi bakhshoode mishan:D:D: ( valiiiiiiiiiiiiii hamatoon shahed bashin aa amirmasoude ghol dada agar doa konam emtehanesh khoob she nahar baram befreste Canada:D:D ( 20 pors:D:D : ) ) ... kholase man montazeram:D:D ... nasalamati 7 shabane rooz (!!!) doa kardam emtehanesh khoob beshe:D:D
felan:)

خوب... اولا که خوش اومدی اینجا... دوما که من گفتم شام میدم؟؟؟؟؟ مدرک داری؟؟؟؟؟ سوما که فقط به خاطر یه شام نا قابل می خوای پاشی بیای ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زحمتت میشه:)

بهاره جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:26 ق.ظ

Doaa , doaa, doaa ...
Aahange ham kheili ghashange , be oon fazaaye gondeyi ke gereft miarzid. : )) :D

:)

سید سروش جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:00 ق.ظ http://soroosh.blogsky.com

منم الان خیر سرم باید سر جلسه باشم جون خودم...اما لاگیدن بیشتر حال میده نه؟‌؛)

معلومه که بله

شیوا جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام !‌من نمیتونم آهنگتو بشنومممممممممممم... چونکه همش به جای اینکه گوش بده میخواد دانلود کنه :( منم آهنگ میخوااااااااااااام

پاسخ:‌ شامتو میدم !‌:)

سایه جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:53 ب.ظ

salam, Ahange weblog ro shenidam , kaaret kheyli khoobe.dastet talaa!

منم!! جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام علیکم!
اومدم بگم زیاد از بابت شام ناراحت نباش و خودتو به اون راه نزن! یکی از چترا کم شد!
پ.ن: شیوا یکم ضایع بود! اینجوری بهتره:
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
ناراحت نباش! شامتو میفرستم دم خونتون!

تو خجالت نمی کشی خودت جواب خودتو میدی از قول من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گلناز جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:29 ب.ظ

آهنگ خیلی قشنگ بود
به و به و به

گابل نداشت

امین جمعه 13 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:44 ب.ظ

برای کنکوریا منم ارزوی موفقیت میکنم ... موفق باشن ...
بعدش دیگه هیچ ... اهان اهنگ سیاوشتم فوق العاده س

منم!! شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:58 ب.ظ

اا! چرا ۲ بار جواب منو دادین؟ راضی به زحمت نبودیم.همون یه پرس شام کافیه :) (خود را به آن راه زدن!)

سینا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:49 ب.ظ

Manam baraa-ye Sina aarezoo-ye movaffaqiyyat mikonam

علی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.aliweblog.com

اون پاسخ سر خود خیلی جالب بود!!!!
یعنی الان یه ریز دارم میخندم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد