ددم وای

امروز تازه فهمیدم معنی درد چیه!!!!!!!!!!!
رفته بودم دندون ساز پزشک... آقای دندون پزشکی می خواست دندونمو عصب کشی کنه٬ بهم آمپول بی حسی زد و من بی حس نمی شدم و رفت تا ۴ تا آمپول... هی وایساد وایساد... بهش پیشنهاد پتک تو سر یا خالی کردن یه بشکه داروی بی حسی رو هم کردم ولی نشد... نزدیک یک ساعت گذشت و از اونجایی که من هنوز هی داشتم بیحس نمی شدم٬ مریض بعدیش اومد و منو انداخت بیرون گفت تا این دارو ها اثر کنه بیرون بشین تا به این یکی برسم...
فقط بعد که من رفتم تو چشمتون روز بد نبینه... چون من هنوز درد داشتم٬ دو تا آمپول بی حسی هم روی خود عصبم خالی کرد ولی نه انگار نه انگار... من فقط ملق میزدم رو صندلی دکتر........................... واییییییییییییییی ........هیچ جور نمی شد تحمل کرد... خیلی دهشتناک بود... انگار مستقیم داشت مغزمو سوراخ میکرد... خلاصه اینکه ایشیم بالا کیشیم بالا...
بلافاصله بعدشم با کمال پر رویی رفتم فاتبال با مرفح بی درد...
و الان داره خیلی خوش میگذره...........
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد