از پیتزا بدتر بودن!!!


سلام سلام...
من اصلا قصد نداشتم این موضوع رو به اینجا بکشونم... ولی از اونجایی که آقایون خانوما اینکاره نشون دادن٬ باید خدمتتون عرض کنم که استقلال برد... هر کی هم میتونه انکار کنه... بقیشم بدون شرحه...
این از اولندش....
از دومندش می خوام در مورد علم ریاضی صحبت کنم... علمی که به غایت شیرینه... منتها از بس که این علم شیرینه٬ باعث مرض قند میشه...
امروز یه جورایی شباهت علم ریاضی رو با زبان ژاپنی هم فهمیدم... همون قدر که خط ژاپنی قابل خوندنه٬ ریاضی هم در برخی موارد از اون قابل خوندن تر تپره...... بعضی جاها با نهایت بی شرمی به دنیای ۳ بعدی قناعت نمی کنه و به دنیای ۴ تا بعدی میره... و این در نوع خودش قابل تندیسه... شیرینی علم ریاضیات گاه تا حدیست که زبان من که سهله٬ زبان دانشمندان هم قاسم می مونه و مسایلی غیر قابل حل به وجود میان... سهمی وار بیضوی.... سهمی وار هضلولوی... و بیضی وار جونگولکی (این رو خودم کشف کردم) همه و همه نشانگر قدرت علم ریاضی می باشد...
من دیگه چیزی نمیگم٬ شما هم چیزی نگین تا من بیام...

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:31 ب.ظ

اولا اصلا بگو ۱۰۰ هیچ!آقا انصافا اصلا استقلال تیمه؟نه جدی می گم خدایی تیمه؟...
ببین بعضی وقتا آدما لازم نیس راجه به هر چیزی صبت کننا!....
معلومه ژاپنیت خیلی خوبه:((((

blank

علی یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:30 ق.ظ http://www.aliweblog.com

تازه اولشه داش مسعود:)‌ کم کم رابطه ریاضی با زبونهای دیگه رو هم میفهمی!

امین یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:23 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

سلام ...
میعود همو قد که من در مورد عشق و اینا هیچی نمی فهمم
تو هم در مورد ریاضی و اینا هیچی نمی فهمی ...
من این درس رو ترم دوم پاس کردم و اینقده ... کیف نشده بودم... تازه پپس اگه بخوای دینامیک و مقاومت و ارتعاشات و نمیدونم ایرو تحلیل رو پاس کنی چه میکنی تو ؟!
راستی نقشه رو هم نکشیده فردا بایدزودتر بریم :))

من همینطوری تو بحر املای بی نقصتم!!!!! نمی دونم با چه زبونی ازت تشکر کنم که منو راهنمایی می کنم....... البته که میدونم که آیرودینامیک تحلیلی چه موجود نازنینیه!!! خوب بنده خدا... همه اینایی که گفتی از ریاضیات عزیز نشات میگیره دیگه!!! منم برای همین بود که دیروز از ریاضیات تقدیر کردم... ولی جدا برو یه چند واحد دیکته پاس کن... خیلی وضعت ضایعست!!!!!!!

گلرو یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:51 ب.ظ http://dokhtariazsavaheleeshgh.blogsky.com/

سلام ممنونم به به من سر میزنید
موفق باشید بای

مریم یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:25 ب.ظ http://dokhtaredarya.blogsky.com

سلام...بازم تبریک...چه کنیم دیگه تیم که میگن یعنی این...و اما علم ریاضی!...ای بابا بازم به زبان ژاپنی میگی بالاخره یه جا تموم میشه اما ریاضی چی هی قانون کشف میکنن ...نظریه میدن...شاد باشی.

من جسارت نکردم و زبون ژاپنی رو مستقیما با ریاضی مقایسه نکردم... بلکه رسم الخط ژاپنی رو با ریاضی مقایسه کردم:)

سحر یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:58 ب.ظ http://ghoroob.blogsky.com

لینکت روگذاشتم
خوشحال میشم به من لینک بدی

حتما

بهروز دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:31 ب.ظ

اگه استقلال تیمه یوونتوسم تیمه
اگه یه ذره متالیکا یا سیستم........... گوش میدادی از این حرفها نمیزدی

سینا دوشنبه 28 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.delsinario.blogspot.com

چقدر بده که بهروز نمی تونه موفقیت یوونتوس رو ببینه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد