معمولا میگن؟؟؟؟؟



میگن سفید مثل ؟؟؟؟       - برف
میگن آبی مثل ؟؟؟؟          - آسمان
میگن گِرد مثل ؟؟؟؟           - گردو
میگن پایِ ؟؟؟؟                 - پیاده
میگن زردِ ؟؟؟؟؟                - قناری
میگن رنگین کمونِ ؟؟؟       - هفت رنگ
میگن دریایِ ؟؟؟               - بی کران
میگن گاوِ ؟؟؟                   - پیشونی سفید
میگن از نظرِ ؟؟؟؟              - اخلاقی
میگن بنایِ ؟؟؟                 - تاریخی
میگن رامسسِ ؟؟؟            - دوم (کمی تخصصی)
میگن رستمِ ؟؟؟               - زال
میگن شیرِ ؟؟؟                 - ژیان
میگن بهارِ ؟؟؟                  - سر سبز
میگن زنبورِ ؟؟؟                 - عسل
میگن بدبخت تر از ؟؟؟        - بیچاره
میگن کاسه داغ تر از ؟؟؟     - آش
میگن کاتولیک تر از ؟؟؟       - پاپ
میگن گوشتکوب تر از ؟؟؟    - آبگوشت
میگن اردک تر از ؟؟؟           - غاز
میگن کرمِ ؟؟؟                   - کدو
میگن کدویِ ؟؟؟                - قلقله زن
میگن به روشنیِ ؟؟؟          - روز
میگن مدرسه ی ؟؟؟          - موشها
میگن ماه شبِ ؟؟؟            - چهارده
میگن دوستیِ ؟؟؟             - خاله خرسه
میگن جاده ی ؟؟؟             - ابریشم
میگن گوله ی ؟؟؟              - نمک
میگن هفت روزِ ؟؟؟            - هفته
میگن دیوارِ ؟؟؟                  - چین
میگن ستاره ی ؟؟؟            - سهیل

میگن وبلاگ وبلاگِ ؟؟؟       - امیر مسعـود
میگن گوشی گوشیِ؟؟؟    - ۸۹۱۰ نوکیا
نظرات 23 + ارسال نظر
امین دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:23 ب.ظ

:)))))
:))))))))
:))))))))))))

امین دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:24 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsly.com

این اون چیزی بود که سر کلاس گفتی به ذهنت رسید ؟!
البته تو نگفتیا من از غیب تشخیص دادم ... در ضمن ...
هیچی ولش کن گوشی گوشیه مسعود
ووبلاگ وبلاگ ۸۳۱۰

نابغه این وسط ۸۳۱۰ چی میگه؟؟ یه نظرم میخواد بده آدم باید ویرایش کنه و توضیح بده منظورشو...فقط ۸۹۱۰ اونم مشکی

علی دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.aliweblog.com

میگن خل و چل مثلِ مسعود.... بعد هم یادت رفت بگی میگن زهر ؟؟ اسب :))
بعد هم اگر از گوشیت خسته شدی بزور به خودت تلقین نکن که خوبه:)

اون زهر اسب رو برای مواقعی که مربوط به مارش جواب نمیده استفاده میکنم...
ولی در این موقعیت یادم رفت بگم:

میگن تخم مرغِ ؟؟؟؟ - اسب

پریا دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:15 ب.ظ http://pariya.blogsky.com

اول سلام
دوم مرسی که اومدی
سوم فکر کنم به خاطر همین هیجانشه که دوست دارم برم پیشش دلتنگشم
چهارم میگن پری؟؟؟ - ؟؟؟
پنجم اگه میشه بگو چه جوری سیستم پاسخ رو اینجا گذاشتی.
ششم بازم بیا
هفتم سربلند باشی.

هشتم سلام سلام.
نهم مرسی به شما که اومدی
دهم هیجان انگیز باشی
یازدهم پری ؟؟؟ - آ
دوازدهم سیستم پاسخ با خود بلاگ اسکای هست... بری تو یادداشتها و نظرات٬ میتونی جواب کامنت ها رو بدی...
سیزدهم چشم
چهاردهم بازم چشم.

بهروز دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:22 ب.ظ

میگن تیم؟؟؟ پرسپولیس
میگن بازیکن؟؟؟ گتوسو
میگن خواننده؟؟؟ مرلین منسون
میگن گروه؟؟؟ متالیکا
میگن سیستم؟؟؟ سیستم اف ا داون
میگن روز؟؟؟ ۲شنبه
میگن کامنت؟؟؟ بهروز

میگن دانشگاه ؟؟؟ کاشان
میگن سلیقه ؟؟؟ درِ پیت
میگن خدا ؟؟؟ شفا

به دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:32 ب.ظ

میگن حافظه؟؟؟ مسعود
اراک

من معذرت میخوام... جو گرفتتم تند جواب بدم... اراک شد کاشان... ولی در پیت درپیته...:))

امین دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:15 ب.ظ

فرقی نداره جفتش گوش کوبه

مجید جان گوش نه گوشت

سینا دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.delsinario.blogspot.com

عجب لبخند قشنگی دارین شما هم!!

می گن موش؟!!...

:)

مونا دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:23 ب.ظ http://koorosh82.com

من فقط از یه جاش خوشم اومد:
میگن دریایی؟
بی کران ;)

میگن دریای بیکران... بیرقیب... کار درست و .........;)

مصطفی دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:00 ب.ظ http://mocmousavi.persianblog.com

میگن امیر مسعود؟؟؟ نه!!! امیر مغرور

واه واه واه!!! چقدر فکر کردی تا این نظر رو از خودت در کردی جناب مصطفی خان... مفصلا خدمتتون میرسم:)

ناز خانوم دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:33 ب.ظ http://nazkhanum.blogksy.com

مرسی که اومدی پیشم
خیلی قشنگ بود

لطف داری

امین دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:44 ب.ظ

من از استکبار مصطفی استثناعن حمایت میکنم

تو که اگه بقیه ندونن من و بقیه میدونیم که به خاطر نظر افشاگرانه من بود که جام زهر رو نوشیدی و از مصطفی حمایت کردی... اونم با اون وضع اسف بار «استثناعن»... تو همونطور که قبلا گفتم یه واحد املا هم باید بگذرونی...

امین دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:51 ب.ظ

من ۱۰ واحد املا میگذرونم اما ... حال کردم در اون لحظه وقتی احوالاتتو دیدم ...در ضمن من فقت به سورت استثناعن با مصطفی موافقم ... ولی خودمونیم من چقده افشا شدم ... بقیه هم بدونن که من افشا شدم ....:))

بله بله

مهناز سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:19 ق.ظ

jalebe!!!
comment haye hamegi che nice boodan!
shad bashid!

مُتُشکرم

مهرانی... سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 06:12 ق.ظ http://www.mehranweblog.blogsky.com

به جای... این چرندیات بیا... کتابتو بگیر... که من بیچاره... ۲ روزه دارم میارم دانشگاه و بر میگردونم..... گفتی..راستی چی باشه؟؟؟... توماس؟؟ جلد ۲ ؟؟؟ دیگه چی؟؟؟؟‌

جواب نمیدم بهت تا.......

ساناز سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:01 ق.ظ http://www.frosty-sun.com

۸۹۱۰ چی میگه؟! نوکیا چی میگه؟! گوشتکوب؟!
شاد باشی

Nokia 8910 تمام خواسته های شماست...

در ضمن این طرفا؟!؟!؟!؟!

دختر خاله سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:13 ق.ظ

میگن پسرٍ ؟؟؟ خاله .

کاملا درست میگن

آرتا سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:13 ب.ظ http://darkness.blogsky.com

والا من شنیده بودم وبلاگ فقط آرتا و آرتین
ولی در کل جالب بود

اون که هیـــــــــــــــــــچ... دقت نکرده بودی... بجز اونم میگفتن...

مصطفی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ http://mocmousavi.persianblog.com

مااااااااااااااااااااااااااااا...استکبار!!! من استصغارم!!! شاید هم پایین تر استکبار اونایی هستند که گوشی ۹۸۱۰ می خرن نه منی که ۳۳۱۰ دارم تازه اگر از دید مهندسی هم حساب کنی من ۳۳۱۰-۹۸۱۰=۶۵۰۰ تا استصغارم ... تازه تا خون در رگ ماست دیگر اثر ندارد!من از کسانی که استثناعن از من حمایت میکنند حمایت می کنم میزان رای ملت است!

مریم چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:33 ق.ظ http://dokhtaredarya.blogsky.com

سلام....موفق باشی و برقرار.

میناز جمعه 23 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:12 ب.ظ

میگن بازیکن :بازم میگن دایی......((: ((:‌((:

میثم جمعه 23 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:17 ب.ظ

salam
farsi neveshtan baram kheyli sakht bood didam behtare in joori benevisam
migan iran javab mishnavan nokhod
dobare migan iran mishnavan osgole beynol melal
migan tamashachi migan irani
migan adam :)))))))))):)) mishnavan MASSOUD

مرجان سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:46 ب.ظ

میگن عمه ؟؟؟؟؟
میگن اصل دخالت
میگن مسعود؟؟
میگن عمم اومد؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد