چو غلام آفتابـم  هـم از آفتـاب گویم                  نه شبم نه شب پرستم که حدیث خواب گویم
چو رسول آفتابم  به طریق ترجمانی                 پنـهان ازو بـپـرســم ٬  بـه شمـا جـواب گـویـم
به قـدم چو آفـتابم٬  به خـرابها بتابم                  بـگـریـزم  از  عـمـارت ٬  سخـن خـراب  گـویـم

 

نظرات 13 + ارسال نظر
امين جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:39 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

به قـدم چو آفـتابم٬ به خـرابها بتابم بـگـریـزم از عـمـارت ٬ سخـن خـراب گـویـم



فيگولاده بيد

علی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.aliweblog.com

داش مسعود همیشه فوق العادس امین خان:)

امین شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:54 ق.ظ http://parane-tanha.persianblog.com

سلام امیر مسعود ... امین هستم ... به ما هم سر بزن .

علیک سلام آقا...... والا اینکه امین هستی حدسش کار سختی نبود٬ ولی اینکه کدوم امینی یه کم فسقر می خواست... ولی فکر کنم شناختوندم:) خوش اومدی در هر صورت.

آسمان شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:36 ب.ظ

گاهی فکر میکنم هیچی مثل شعر زندگی بخش نیست.آره عزیزم تو درست میگی.هرچی دربارهء آسمان گفتی زیبا و درست بود.ای کاش بتونیم یه ذره مثل آسمان باشیم.وسیع و مهربان و بی توقع.راستی میخواستم بگم شما که زحمت نوشتن رو میکشی یه چند بیت بیشتر بنویس.ممنون از لطفت.

شعر همیشه میتونه زندگی بخش باشه... مخصوصا که شعر از بزرگی مثل مولانا باشه... از انرژی نا محدود و جوشان مولانا تو دیوان شمس باشه... والا برای من نه تنها چند بیت بیشتر نوشتن سخت نیست٬ بلکه باعث افتخارمه که بخوام اشعار مولانا رو بنویسم اینجا... ولی خوب از طرفی هم میخوام خارج از حوصله بازدید کننده ها نباشه که بی احترامی به این اشعار نشه....
من هم ممنون از لطفت.

امین یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:43 ب.ظ

اوهوییییییییی من حسودی میکنما .... اولندش که چرا جواب منو نمیدی ؟
دومندش که بازم چرا جواب منو نمیدی

سلاااااااااااااام امیـــــــــــــــــن جان بابا.... حاااااااااااالتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟ ... خسته نباشید قربان..... چه عجب! ..... خوب می گفتی.... خوب.... دیگه.... راستی!!!!!!!...... عجب..... آو!!......

اسی دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:48 ق.ظ

مسعود هستم عزیز سلام!!!!!!
خیلی باحال بود و ....
ولی من فکر می کنم که من فقط قسمت دوم مصرع دوم بیت سوم رو خوب خوب بلدم
راستی سی دی رو آوردی؟؟؟!!!!!

آرتا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:51 ب.ظ

چی میشه به این شعر گفت... امممممممم... آها... فوق العاده!

هری پاتر چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ق.ظ http://weblog.hosseinonline.com

تو هم همش آپدیتایه سخت سخت بکن ...
والااااااااااااا

ندا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:05 ق.ظ http://28111360.persianblog.com

معرکه ست!

نفیس...بانوی اردیبهشت چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ب.ظ http://bernadet.persianblog.com

سلام.. حضرت مولانا .. حرفی نمی شه زد.. چون هر چی بگم زیاده گوییه و زیاده بافی!.. زندگیتون قرین آفتاب.. یا حق

آسمان چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ب.ظ

اومدم تا یه کم انرژی بگیرم.تا روحم صیقل بخوره تا زنده بشم.اما آپ نکرده بودی.مسعود جان مگه میشه اشعار مولانا حوصلهء کسی رو سر ببره؟نه عزیزم.اینطوری نیست.ما که لذت میبریم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:41 ق.ظ

oomadam ye hali behet bedam, hamin

علیرضا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:30 ب.ظ

اینم کامنت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد