در مذمت سیگار!!!



آورده اند که سیگار موجودیست بس ناباب که در آن هفت ضرر باشد و در آن هفت ضرر هفت ضرر دیگر و در آن هفت ها و بلکتم هفته ها ضرر باشد...
ما اندر مرتب کردن نوشته های خود برخوردیم به نصیحتی بس ترک سیگارمندانه که چندی پیش کرده بودیم اندر کلاس از همشاگردیهایمان را.....
باشد که شما نیز ای سیگارمشان این متن را خواندندی و به راه راست آمدندی.....

?Why you mikeshi sighaar-
<: I am mikesham sighaar chon delom want-
to and your del bikhod want-
نظرات 11 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.aliweblog.com

کلی زبان انگلیسیم تقویت شد با خوندن این متن:))

امیدوارم که با خوندن این متن سیگار رو هم بذاری کنار!!!

مهناز خانم......... پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ق.ظ

vayyyyyyyyyyyyyyyyyy salam Jenab Massoud khannnn
baba man delam ye zare shode b id baratoon....
man ja dare haminja az hosne entekhabe shoma dar morede mozoe in post etoon tashakor konam... besiyarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mofid o soodmand b id...
vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy misset karde bidam jenab e ghorban...lol...
God bless u

سعید جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ب.ظ http://naseem-e-saba.persianblog.com

سلام مهندس....
تشکر میکنم چون برای اعتلای سطح زبان این مملکت تلاش می کنی!
اممماااااااااااا یک بار دیگر در مذمت سیقار بنویسی من و بروبچز میایم وبلاگتو آتیش میزنیم!(البته شوخو بود!)

خوش باشی ......

داداش یه دفه دیگه اینجا صداتو بیاری بالا٬ ۸ کشور صنعتی رو برات نام میبرم حالت جا بیاد.....

آسمان جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ

بامزه نوشته بودی.اما جدا از شوخی من واقعاْ از سیگار نفرت عجیبی دارم.نمیدونی چقدر دلم میسوزه وقتی میبینم پسرا و گاهی دخترا با سن خیلی پایین تند تند سیگار دود میکنن.امیدوارم این بلا از سر جوونامون دور بشه.و بفهمن که چه اشتباهی میکنن.موفق باشی عزیزم.خوبه که گاهی بین شعرایی که مینویسی مثل الان یه متنی از خودت بنویسی.تنوع میشه.

خدا این امین عملی رو هم نجات بده:))

امین جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:37 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

اوووووووووووههههههههههههههههههههههههه
عملی هر کیه که سیگاریه ...من مسافرم
بعدشم تو ....تو .... من باید حضوری بزنمت

:))

آرتا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:08 ب.ظ

آفرین بر تو ای امیر مسعود خان که به فکر جوانان این مرز و بوم هستی. من وقتی این صحنه ها رو میبینم واقعا از ته ته قلبم مسرت بخش میشم!

امین جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:55 ب.ظ

منم واقعا میبینم جوانان این مملکت سیگار میکشم اونقدر ناراحت میشسم .... مخصوصا وقتی میبیننم همه پولشونو میدن مارلبرو میخرن و دود میکنن تازه پزم میدن و کلی هم حال میکنن اه اه ....
ایییییشششششششششششش چه بد

ندا شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:43 ق.ظ http://28111360.persianblog.com

با نظر امین کاملا موافقم

آسمان شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:13 ب.ظ

مسعود جان!امین انقدر ارادش قویه که وقتی خواست گذاشتش کنار.عملیه یعنی چی؟

هری پاتر شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:07 ب.ظ http://weblog.hosseinonline.com

واقعا اینجوری که نوشتیا خیلی روی آدم تاثیر میزاره
مخصوصا اون قسمت انگلیسیش من واقها دچار یک دگرگونی شدم...

علیرضا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:33 ب.ظ

میدونستی سیگار پدر سلامتیه؟ حالا برو ببین چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد