Headlines




ای محو راه گشته از محو هم گذر کن                   چشمی ز دل بر آور در عین دل نظر کن

-----------------------------------------------------------------------------

یه اتفارق جالُب.... نشسته بودیم.... من و سینا تو اتاق٬ مامان و بابام هم پای تلویزیون.... یهو یه صدای بلند اومد.... بابام از من پرسیدن چی بود.... منم از اونا..... گفتیم لابد پس لامپ ترکیده تو آشپزخونه.... در عین ناباوری..... یه تخم مرغ تزیینی که رنگ شده بود براش منقار اینا هم گذاشته شده بود.... رو یخچال....... منفجر شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------

جـام ملتـهای اروپـا میخواد شروع بشه...
امتحانای پایان ترم میخواد شروع بشه...

یه بچه خوب کدومو انتخاب می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (choose all that apply)

۱. جام ملتهای اروپا
۲. جام ملتهای اروپا
۳. جام ملتهای اروپا
۴. جام ملتهای اروپا
۵. جام ملتهای اروپا٬ امتحان دینامیک٬ مقاومت مصالح٬ معادلات دیفرانسیل و جام ملتهای اروپا
۶ جام ملتهای اروپا

جوابهاتون رو حداکثر تا تاریخ به آدرس تهران صندوق پستی ارسال کنید.

--------------------------------------------------------------------------

علی به من میگه چرا؟؟؟؟ میگم آخه علی جان نمیرسم والا!!!!! error میدم اصلا!!!!

--------------------------------------------------------------------------

خوب سرعت نور که زیاده..... من نمیتونم سرعت نور !!! .... ولی مگه لاکپشت چشه؟؟؟؟

--------------------------------------------------------------------------

به علت در خواست عده ای از دوستان من هشت کشور صنعتی رو یک بار سریع نام می برم....

آمریکا٬ آلمان٬ انگلیس٬ فرانسه٬ ژاپن٬ روس٬ ایتالیا٬ کانادا

-------------------------------------------------------------------------

ساناز به من میگه مشکوک میزنی.... بهش فهموندم که خودش مشکوک میزنه....

-------------------------------------------------------------------------

اعضای ایرانی این Orkut با سرعت باکتری واری در حال افزایش هستن....  ۱۰ ۱۵ روز نیست که ایران اصلا تو این لیست نبود!!!!

country
United States
details
33.61%
Brazil 25.31%
Japan 3.99%
India 3.92%
Estonia 3.68%
Iran 3.58%
United Kingdom 2.71%
Netherlands 2.66%
Canada 2.62%
Germany 1.69%


دیگه نگین آپدیت نمیکنی!

نظرات 16 + ارسال نظر
علی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.aliweblog.com

:*
------
جلل خالق!
-------
من هیچکدام رو میخوام انتخاب کنم
-------
بازم :* (برای خودت گفتم! ایشالا فرصتای بعدی..)
-------
برای سلامتی Orkut ی هاش صلوات!

:)

هری پاتر جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ب.ظ http://weblog.hosseinonline.com

مرسی آپدیت واقعا مشت محکمی بود بر دهان استکبار جهانی(ربط داشت اصلا)

من بگم...من بگم...آقا اجازه من بگم؟؟؟
جوابش میشه:
جام ملتها....جام ملتها...مهندسی زلزله...جام ملتها...فتوگرامتری...جام ملتها...آلمان قهرمان...فولاد۲...مقاومت ۲...مشروط...

در مورد باقی مسئل هم میزارم کسایی که اهل فن هستن نظر بدن:P

بشدت قهرمانی آلمان رو محکوم می کنم!!!!!!

در ضمن از صمیم قبل امیدوارم خداوند شر مشروطیت رو از سر ما بکنه

ندا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:23 ب.ظ http://28111360.persianblog.com

لاک پشت خیلی هم خوفه (: اما عجب شعری رو انتخاب کردی ! بعدشم امتحان وگر نه که اون مسابقه ای که می خوام ببینم که اصلا نمی چسبه از دل شوره!
کلا هم موفق باشی کلی(:

دل شوره که قراره دیگه نه!
خودتم موفق باشی

آسمان جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:43 ب.ظ

من واقعاْ لذت میبرم این جوونا رو میبینم که آپدیت نمیکنن،وقتی هم میکنن اینجوری انقدر زیبا آپ میکنن.بعدشم چشمتون زده بودن یه اسفند برای خودتون دود میکردین خوب.با گزینه های شما هم کاملاْ موافقم.چه معنی داره آدم جام ملتها رو نبینه چون امتحان داره؟امتحان رو بعداْ میشه دوباره داد.اما جام ملتها رو که نمیشه دوباره دید.

تکبیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر!!

منم واقعا لذت میبرم که آدم اینقد آسمونی باشه:)

سایه جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:54 ب.ظ

Mibinam ke............ kheili dari allafi mikeshi -o-dars nemikooni !! Bekhoon tamoomesh kon keh daram miam! C U .

مهناز شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:27 ب.ظ

چشممممممممممممممم...........

سارا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:54 ق.ظ http://dailynotes.blogsky.com

جای بسی شکر دارد که ایران هم پیشرفت می کند!

آرتا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:19 ق.ظ

منم جام ملتها
منم جام ملتها

ساناز دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.frosty-sun.com

لازم دیدم بگم که عجب تخم مرغ باحالی :))) دو سه دقیقه مارو خندوند!
ولی خداییش داستان رفع مشکوکیتت از اونم باحالتر بود :))

آسمان دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 ب.ظ

امیر مسعود جان اولاْ که شما خیلی لطف دارید به من.ممنونم !بعدشم خوشحال میشدم که آپ میکردید.راستی از جام ملتها چه خبر؟اوضاع خوب پیش میره؟امیدوارم اوضاع بر وفق مرادتون باشه.خوش باشی عزیزم.

ارادت دارم

مهرانی... دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ب.ظ http://mehranweblog.blogsky.com

به جای این حرفا ...برو کیو رو گیر بیار ....

نیوشا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:05 ب.ظ

hala chera update nemikoni?
didi England baaaaaaakht??????????????
cheghad eyval bouddddddddddd

مهناز دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:49 ب.ظ

جناب مسعود گراممممممم...plzzzzzzzzzzzzzzzz آپدیت کننننننننن...
somehow wanna see ur new post before my exams....
pray for me..
God bless everyone...

سعید دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:56 ب.ظ http://naseem-e-saba.persianblog.com

سلام مهندس...

نسیم هستم از نوع صبا! بابا اینکاره! آخر آپ دیت! این آپ بود یا رمان!
۱) اون تخمرغه احتمالا بازار مشترک بوده! برو مال هشت کشور صنعتی رو بخر هرگز نمی ترکه! تازه ایزو ۹۰۰۲ هم نداره!
۲) من گزینه ۷ رو انتخاب کردم! اگه درسته جایزه رو به لینکم پست کنید!
۳) من تشکر می کنم که هشت کشور صنعتی رو نام بردی!

صنعتی باشی!

اوچیکم

علیرضا جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:36 ق.ظ

این ۸ کشور رو ۱ بار دیگه بگو . لطفا آروم بگو که بنویسم

میثم جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام
نگی نظر نمیدین
لذت بردیم از با شما بودن
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد