فیلم شهر زیبا رو ببینید و وظیفه دارید حااااااااااااااااااالشو ببرید..... میشه گفت بعد از شبهای روشن٬ یکی از زیــــــبا ترید فیلم هایی بود که دیدم.... از همه نظر بی نقص بود نخ سوزن بازیگری و کرگردنی.... ترانه علیدوستی و فرامرز قریبیان بی نظیر بازی کردندی....

------------------------------------------------------------------

امتحانا قراره بسی خوش بگذره.... با تمام کسایی که این سعادت رو دارن که در زمان امتحانا هستن ابراز همدردی می کنم..... مرفهین بی دردی هم که در اقصا نقاط انتحاماشون تموم شده خوش به حالشون.......

------------------------------------------------------------------

یک رکورد جالب توجه! فکر می کنم ۴۱۲ ساعت برای خرداد ماه رکورد خوبی باشه... خدا زیادش کنه......

Usage Details for User : .....

Type

Date & Time

Duration

Byte Received

Byte Sent

Speed

Service

Charge



SUM  

412:34:57 

1266726748 

341391148 

-

-

0  

نظرات 8 + ارسال نظر
مهناز شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ب.ظ

بابا فیلمممممم
بابا امتحاناتتتتتتتتتتتتتتتت
بابا رکوردددددددددددددددددددد
البته به خودم تبریک می گم که امتحاناتم تموم شد... بنده MCSD شدم...
با نمرات tooooooooooooooopssss
و اینکه یکیشم از ۱۰۰۰ شدم ۱۰۰۰ . البته بدشانسی آوردم. چون به خاطر همین ۱۰۰۰ باید یه ایل رو شام بدم...
همینا دیگه....امیدوارم قربان امتحانات شما هم زودی تموم بشه البته با موفقیت تمام..
راستییییییییییییییییییییییییی.... اول . اول شدم...
اولیت کامنت فارسی هم هست که اینجا دادم...

God bless u alllllll............

علی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.aliweblog.com

از تو بعید نبود همچین رکوردی!!! قبلا هم از این رکورد ها داشتی:)

:))

آسمان یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:55 ب.ظ

خیلی دلم میخواد فیلم رو ببینم.بازی ترانه خیلی عالیه.امیدوارم فرصتش پیش بیاد.امیدوارم امتحانات رو خوب بدی.حتماْ عالی میدی.موفق باشی.

خودت امتحاناتو عالی میدی

ساناز یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.frosty-sun.com

هممم، نمیدونم ماشین حساب من خرابه یا ISP تو! چون من هر چی حساب میکنم درست از آب درنمیاد... با چند تا ماشین حساب هم امتحان کردم ولی باز ۳۰ روز ضربدر ۲۵ ساعت میشه ۷۵۰، نه ۴۱۲! خلاصه خدا این ISP هارو که نصف ساعتهات رو نمیشمرن زیاد کنه!

- قربانت
مرفه بیدرد

???????????????Oreh

آرتا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:47 ب.ظ

ابراز همدردی با امتحان زدگانی مثل خودم
)))))))))))))))))):

سعید دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 06:11 ب.ظ http://naseem-e-saba.persianblog.com

سلام مهندس!

منم بخاطر امتحانات هم دردی می کنم! با شما و بقیه!
راستی به خاطر این رکورد یه اقدامی بکن اسمتو در کتاب رکوردهای گینز؟؟؟؟(یه چیز تو این مایه هاست اسمش!)ثبت کنن شاید فرجی بشه ما هم به کشورهای صنعتی بپیوندیم!:)))

بهاره سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:02 ق.ظ

دیدی انگلیس رو ؟ چه قشنگ بازی کرد !‌ اسپانیا الکی حذف شد ها. انگلیس و پرتغال کلی قشنک میشه =)

آسمان سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ب.ظ

آپ کن دیگه.بعدشم مرسی.منم حتماْ عالی میدم ولی تو هم نمره هات عالی میشه.مگه نمیشه هردومون عالی بشیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد