والا من خیلی واسم جالبه کسی که اینو ساخته بشناسمش:))))) کله یه نفر تا چه حد میتونه خراب باشه:)))))



یه روز عدد ثابت C با تابع e^x داشتن توی خیابون قدم میزدن که میرسن به یه دستگاه مشتق گیری!!! ...
تابع پیله میکنه به عدد ثابت که یالا برو تو دستگاه.... هر چی عدد ثابت التماس می کنه که بابا بی خیال!!... اگه من برم اون تو صفر می شم٬ تابع دست بردار نمی شه!!!!!
خلاصه!!!!!!!! عدد ثابت میره تو دستگاه و از اون طرف صفر میاد بیرون.... تابع هم همونطور که عدد ثابت رو مسخره می کرده٬ میره تو دستگاه که از اون طرف صحیح سالم بیاد بیرون....
وقتی تابع میاد بیرون٬ عدد ثابت می بینه که اونم صفر شده!!! ازش می پرسه تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
تابع میگه: نامرد از من بر حسب Y مشتق گرفت!!!!!!!!
نظرات 6 + ارسال نظر
نوشين پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 ب.ظ

آخه چی بگم خب ؟!
طرف فکر کنم واقعا هدفش جوک ساختن نبايد بوده باشه اصولا !!!!!

نيوشا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:20 ب.ظ http://robosha.blogspot.com

migam hala shoghlet chie?!?!!

امین جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:08 ق.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

اینو معلم دیفرانسیلمون وقتی که برای کنکور میخوندیم بهمون گفته .... نوشین راست میگه هدف طرف فقط جوک ساختن نبوده .و.... هدف آموزش و انجام امور خدمات اموزشی نیز بوده است ....خدمت به خلق ....مثل من

آسمان جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:02 ب.ظ

اصولاً من نمیدونم چه اتفاقی برات افتاده مسعود جان.ولی هر اتفاقی که بوده مثبت بوده.تازگی خیلی روحیهء طنزت قوی شده.امیدوارم همیشه با روحیه و شاد ببینمت.

امین ابراهیمی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:48 ق.ظ http://taaoj.blogspot.com

خیلی لوسه! واقعا!

سینا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:11 ب.ظ

من قبلا گفتم((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد