سلام سلام.
من جا دارم که قبل از هر چیز از صبر و حوصله بسیار شما به خاطر وضع نا بسامان آپدیت اینجا تشکر کنم و اعلام کنم که شما وبلاگ سر زن های غیور باعث دلگرمی ما هستید...
من راستش یادم رفت یا به عبارتی اصلا وقت نکردم که خداحافظی کنم که میرم مسافرت...
و همونطور که میدونین ما مرفه بی درد-نه ها (یعنی کسانی که مرفه بی درد نیستن که همانا افراد بی کارت پایان خدمت می باشند) برای یک سفر خارج کشور هر چند کوتاه احتیاج به توان بسیار بالا برای دوندگی قبل و بعد مسافرت داریم تا بتونیم از پس اداره نظام وظیفه نازنین و اداره گذرنامه عزیز بر بیایم....
خلاصه اینطوری همینطوری...
انشالله درست تر در خدمتتون خواهم بود...

راستی شعبانتون مبارک
نظرات 13 + ارسال نظر
مهناز یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ب.ظ

wowowowowow................. baba I've been mising you ..... god bless you... havarata khoshhal shodam ... hey Jenab Massoud is BACK... welcome home babe..

مهناز یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ب.ظ

albate ghalat e emlayi dashtam az holam.... lol.. I'VE BEEN MISSING YOU, 2 ta s dare missing...lol...

مهناز یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:19 ب.ظ

Arehhhhhhhhhh??? injoriyas??? man javabe comment e ghablimo alan didam.... khoda shafa dige.......!!!!! age javab e comment o zoodtar dide boodam omran behet migoftam miss you....lo0o0o0o0ol...

سارا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:09 ب.ظ http://dailynotes.blogsky.com

آخی...
حل میشه این مشکلتون.فقط ۷-۸-۱۰ سال فرصت میخواد که معاف بشوید!

نیوشا یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:02 ب.ظ

:D shenidam keeeeeeee pesara age bekhan beran khareje nemitounan! amma dokhtara ba aghooshe baz azashoun pazirayi mishe:D:D che hali mideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

آسمان یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:42 ب.ظ

به به آقا مسعود!حالا سوغاتیم آوردین از اونجا؟خیلی خوشحالم که برگشتی:)ایشالا همیشه به خوشی:)

امین یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:31 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

مسعود جان به این مشکلات و مشکلاتی مثل مشکل انتخاب واحد تو دانشکده ما میدونی چی میگن ؟

مشکلات جهان سومی ... من و تو هم داریم تو این مملکت حروم میشیم اگر پایه باشی از راه ترکیه میریم اروپا قاچاقی ...

امین یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:33 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

در ضمن باید به اون وروجک هم بگم که برو بینیم بابا ... شما جماعت نسوان وقتی تو این مملکت دارای هویت میشین که برین شوور کنین ....:)) پس خیلی هم به این مسئله که با اغوش باز میتونی بری خارج نناز

علی یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.aliweblog.com

کو سوغاتی؟؟؟

آرتا دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ق.ظ http://darkness.blogsky.com

خوشحالم که بالاخره یکی پیدا شد از ما سرزنها ( البته از نوع وبلاگیش ) تشکر کنه!

آسمان دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:03 ق.ظ

چشمم روشن امین جان!دیگه کجا میخوایی قاچاقی بری؟مسعود جان تو یه نصیحتی به این دوستت بکن.داره از راه به در میشه ها!:دی

قاچاق که همه مدلش بد نیست که!!!!!! اون قاچاق هرویینه که بده!!!! وگرنه قاچاقی فرار کردن که بد نیست!!!!
من خودم یکی از دوستام داره کارت معافیتشو میگیره... بهش گفتم که باید منو تو چمدونت از مملکت خارج کنی... بعدش من بیام خودمو تحویل بدم

آسمان سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:59 ق.ظ

مسعود جان من گفتم تو مواظب باشی امین از راه به در نشه.تو که خودتم اغفال شدی که:دی

سعید سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:03 ب.ظ http://naseem-e-saba.persianblog.com

سلام سلام!...

همین دیگه من رفتم و برگشتم!؟؟؟ ... تا سوغاتی رو از حلقومت بیرون نکشم مگه بیخیال می شم! حالا کدوم کشور صنعتی رفته بودی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد