من درد تو را ز دست آسان ندهـم                    دل بر نکَنم ز دوست تا جان ندهم

از دوســت بـه یـادگــار  دردی  دارم                    کان درد به صـد هزار درمان ندهم
نظرات 17 + ارسال نظر
مهناز یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:57 ب.ظ

محشر بود ... چه خوش سلیقه هستی ها... :)
این دو بیتی ها از کی هست؟؟؟
زیبا بود......
:)
در ضمنننننن..... اووووووووووووووووووووووووووووووووول
D:

چه کسی قوی تر و بزرگ تر از مولانا وجود داشته و داره!!!
میشه گفت کمتر کسی بوده یا شاید هم کسی نبوده که به اندازه مولانا عشق رو بشناسه

آسمان یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:06 ب.ظ

این شعر رو فکر کنم شجریان خونده.خیلی خیلی شعر زیباییه.مولانا شاید بهتر باشه که بگیم خودش تعبیر واژه عشقه.یا حق...

بله بله... کاملا درسته... اینو همون شجریانی خونده که بهش میگن شهرام ناظری در آلبوم بـــــــــــــــــــــی نظیر یادگار دوست که به مناسبت هفتصدمین سال ... مولانا ضبط شده

هری پاتر دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ق.ظ http://weblog.hosseinonline.com

بنده در زمینه شعر طبق معمول نظری ندارم...
تو هم که از پاش شعر آپدیت کن فقط :P

آسمان سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:09 ق.ظ

مرسی از یادآوریت.آخه من خودم نشنیده بودم.برادرم میخوند،چون صداش شبیه شجریانه من فکر کردم اون خونده:دی ،ولی جدی ممنونم از اینکه گفتی.به اطلاعاتم اضافه شد:)یا حق...

نیوشا سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ق.ظ

albate ke kollan bale omidvarim ke!
enshallah

گلناز چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:03 ب.ظ

comment comment
taze kheyli ham comment

ندا چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:52 ب.ظ

خیلی خوشگل بود مثه همیشه آقا مسعود:)

ناشناس - غریبه - مسافر کوچولو ( هرچی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ب.ظ

اهای حواست باشه ... وقتی میگن شجریان ...یعنی شجریان
حتی اگر شهرام ناظری باشه بازم شجریان خونده ...
تکرار نشه وگرنه ....

امین چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

بسیار بسیار زیباست ...
من مولانا رو خیلی دوست دارم ....البته به اندازه تو نمیشناسمش ...ولی بعد از اولین باری که در عین گنگی تونستم مثنوی رو تموم کنم ...نسبت به اشعار حسی دارم ...که تو هیچ خط و نوشته ای ندیدم ...حتی نوشته های چبران خلیل که یه زمانی حسم این بوده که شاید من جبران خلیلم در جسمی دیگر ... به حر حال به قول نازنینم ... خود عشقه

خانوممون ... چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:17 ب.ظ

جناب هواگرد شما به علت داشتن اشتباهات متعدد املایی و انشایی ... باید فردا با والدینتون تشریف بیارید مدرسه ... در غیر این صورت از پذیرفتن شما در کلاس معضوریم :دی

امین چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:24 ب.ظ

خانوم ما نه با مامانمون میام نه با بابامون ...
تازه دفعه بعد هم قول میدیم تو متنمون علاوه بر غلط املایی و انشای ... غلط ریاضیاتی و فیزیکی هم داشته باشیم ...
سرکلاس هم حضور به هم میرسونیم ...
تااااااا چشتون درآآآآآآآآآآآد

بعدشم درد عشقی کشیده ام کمپرس

مهناز پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:30 ق.ظ

lol... che khoshgel comment midin inja.... I love it....man nemidoonam ESHGH chiye,,,,ama khob age migan Molana khode eshghe khob hatman hast dige....amaman hes mikonam ke eshgh yek no i az ADAT kardan e... ke ba nadidan zood i in adat ro mishe tark kard...
God bless everyoneeee
dar zemn age toonestid ahang e DON'T LOOK BACK e Chris De Burg va ahang e THE RISEN LORD ra goosh konid hatman.....

مهرانی . . . پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:52 ق.ظ http://mehranweblog.blogsky.com

سلام... سلام.. قشنگ بود.

آسمان پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:03 ق.ظ

آدم واقعاً از خوندن بعضی کامنتا لذت میبره:دی
امین واقعاً از همه خوشتل تر نبشته بود:)

مهساس جانم... پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ

dobare silam silam... Jenab Massoud khan migan salam salam ..bad chon najoor nashe ..man migam silam silam :)
man vaghean lezat m ibaram ke inja injori ta be in had havarata khanande dareh.. agha massoud boro lezatesho bebar... badesham.. Aseman jan...kheyli vaghte mikham behet begam ke esmet kheyli ninaze..doosesh daram :)...
God bless everyone

آسمان پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:48 ب.ظ

مسعود جان من واقعاً شرمنده‌م که دارم اینجوری کامنتینگت رو خط خطی میکنم.اما چون مهناز جان اینجا نوشتن،منم دور از ادب دیدم جوابشون رو ندم.مهناز جان!شما لطف داری.خیلیا اینو بهم میگن:)خودمم اسمم رو خیلی دوست دارم:)

مهساس جانم پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:37 ب.ظ

manam maserat mikham Massoud khan.. :D ama khob dige hich ja behtar a zinja nabood
lol.. Aseman janam... man khodetam kheyli doost daram..motmaenam eyne esmet ninaz i,.,, id ye mano ke dari.. mjmoonwalker2002... khoshhal misham bishtar dooset dashte basham...lol...
Shad bashi va khosh
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد