من درد تو را ز دست آسان ندهـم                    دل بر نکَنم ز دوست تا جان ندهم
از دوســت بـه یـادگــار  دردی  دارم                    کان درد به صـد هزار درمان ندهم




گفتند که شـش جهـت نــور خــداسـت            فریاد ز خلق خاست کان نور کجاست؟
بیگانه نظر کرد به هر سو چپ و راست            گفتند دمی نظر بکن بی چپ و راست

نظرات 8 + ارسال نظر
آسمان دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام سلام.ااااااااااااااا.....این همون آهنگیه که شجریان شهرام ناظری اینا خونده بود؟:دی
خیلی قشنگه...راستی بابت زحمات سپاسگذار آقا:)

شیوا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ب.ظ

وای !‌من مردم ... همین .. حتی نتونستم دیگه نوشته هات رو بخونم .. همون اول صفحه برام بس بود..

مهناز سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:02 ب.ظ

Fantastique , impeccable,
Monsieur...

ندا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااای از دست این شعرای قشنگت:)

امین پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:25 ق.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

هلو لورد (‌ ای میس یو سو ماچ )
فنتستیک .
(تازه حالا ایتالیایی هم بلدم )
گراتزیه سینیوره ..
گاد بلس یو .

:)))))))))))))))))))

جدا فوق العاده بود ...من به خاطر زحمات بی دریغتون تشکر میکنم

علی پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ق.ظ http://www.aliweblog.com

محشر بود:)

مهرانی . . . پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:06 ب.ظ http://mehranweblog.blogsky.com

منم خوب میشم ... تونم خوب میشی..

مهرانی . . . پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ب.ظ

راستی دقت کردی کل وبلاگت یه مدته تریپ شعره فقط ؟؟؟‌ نخ سوزن دیگه نداره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد