همه جمال تو بینم چو چشم باز کنم                       همه شراب تو نوشم چو لب فراز کنم
حـرام دارم  با مـردمـان سخـن گفـتـن                       و چـون حدیث تو آید سخـن دراز کـنم
هـزار گـونه بـلنگـم بـهر رهــم که برنـد                       رهی که آن بسوی تست تـُرکتـاز کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
مهناز شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ق.ظ

شعرهایی که می نویسی در وجود آدم رخنه می کنندُ باعث می شن آدم بهشون عمیق فکر کنه... مرسی بابت این شعرهای زیبا قربان.....
بازم بنو یس..

مهناز یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:51 ق.ظ

:) اینجا همش من کامنت می دم؟؟؟ :) چه خلوت... من هم این خلوت رو به هم نمی زنم.... :)
خوش باشی جناب
:)

ياس سفيد* دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

سلام صابخونه
خوبی؟
خيلی قشنگ بود
موفق باشی

شیوا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ق.ظ

:))))

:)

:)))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

مهناز دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ق.ظ

update saabkhoonehhhhhhhhhhhhhhhhh...lol...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد