خیلی زور داره آدم کامپیوتر خودش Administrator حسابش نکنه!!!!!!!!!!
نظرات 7 + ارسال نظر
مهناز چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ق.ظ

اتفاقا کامپیوتر من هم - تو اداره - من و Administrator حساب نمی کنه..... lol ..... قشنگ درک می کنم چه مکافاتیه...lol...
خوش باشی..
God bless you

کامپیوتر اداره چی میگه!!!!!! کامپیوتری رو که خودم نصبش کردم٬ خودم بهش رسیدم٬ خون دلشو خوردم:)) بعدشم نوشته که تو administrator هستی٬ ولی میگه permission کافی نداری!!!!! تازه منی که هر جا میرم administrator هستم!!!!!! دیگه مجبور شدم ویندوز دوباره ریختوندم!!

مهناز پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ق.ظ

بابا.... آخه من خون دل خوردم برای این کامپیوتر....هیچی نبود که .... فقط یه monitor, case و keyboard بود... خودم بزرگش کردم...lol...کلی بهش رسیدم..... هر روز از تهرانپارس تا انقلاب میومدم به خاطر اون..lol ....کلی updatesh کردم...کلی برنامه های perfect رو ش نصب کردم... همه میومدن که با pc من کار کنند.. به خدا.... حالا چی؟؟؟؟ lol .. خوبه حداقل به شما میگه که administrator هستی..... همون هم این pc به من نمیگه... میگه اصلا administrator نیستی که حالا permission کافی داشته باشی یا نداشته باشی....lol....
anyway....این هم از عجایب روزگار جناب...
خوش باشی...

امین پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 06:03 ب.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

:))
:))))))))))))))
به به چه کامنتینگ گل و بلبلیه ...

نیوشا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ق.ظ http://robosha.blogspot.com

:)))))) حقته! مسهوت!
دیدی حالا win ریختن چه دردسریه؟! برو فدورا 3 نصب کن راحت باش! taze multiuser ham ke hasto vaaayy halesho bebar!!

computere man not only mano admin midoune, but also in manam ke behesh permission midam ke karasho bokone:))
kholase inke computeretam mese khodete:))

گلناز جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ب.ظ

حق داره نکنه خوب:)))))))

مهناز شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ب.ظ

:) dobreh update nashodeh??
ey baba... ey baba... koshin shoma aghaye sahhaabbkkhhoonnee....lol

آرتا یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:20 ق.ظ http://darkness.blogsky.com

((((((((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد